English

حضور آیت الله رئیسی در حرم مطهر رضوی (ع)

آیت الله رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر رضوی، ضمن اقامه نماز و قرائت ادعیه مضجع منور رضوی را زیارت کرد و در این حضور حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله رئیسی را همراهی کرد.

حضور آیت الله رئیسی در حرم مطهر رضوی (ع)

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری اسلامی ایران در آغاز هجدهمین سفر استانی هیات دولت و در بدو ورود به مشهد امروز، چهارشنبه به زیارت حرم مطهر رضوی شتافت.

آیت الله رئیسی با حضور در حرم مطهر رضوی ، ضمن اقامه نماز و قرائت ادعیه مضجع منور رضوی را زیارت کرد و در  این حضور حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله رئیسی را همراهی کرد و قرار است رییس جمهور دیداری نیز با تولیت داشته باشد.

شایان ذکر است که: در جریان حضور رییس جمهور در حرم رضوی گروهی از زائران و مجاوران با مشاهده آیت الله رئیسی نسبت به وی ابراز احساسات کردند و دیدار با نخبگان خراسان رضوی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و شرکت در نشست شورای اداری از برنامه های هجدهمین سفر استانی رییس جمهوری به خراسان رضوی است.

لازم بذکر است که: در این سفر برخی از اعضای هیات دولت از صبح امروز به صورت جداگانه وارد مشهد و دیگر شهرستان های استان شده اند و برخی نیز همراه رییس قوه مجریه به مشهد سفر کرده اند.

همچنین بر اساس آنچه تاکنون اطلاع رسانی شده است معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شهرستان های سرخس و فریمان بازدید می کند و معاون توسعه روستایی رییس جمهور نیز راهی شهرستان های کوهسرخ و کاشمر در جنوب استان می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر به شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و وزیر نیرو در سفر به گناباد و بجستان در جریان مسایل و مشکلات مردم این مناطق قرار می گیرند.

مردم شهرستان های سبزوار و نیشابور هم میزبان وزیر جهاد کشاورزی خواهند بود و شهرستانهای مرزی تایباد و تربت جام پذیرای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

در قالب این سفر استانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به شهرستانهای جوین، جغتای و خوشاب در غرب استان می رود. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز میهمان مردم بردسکن و کاشمر است و معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست نیز به شهرستانهای درگز و قوچان سفر می کند.

همچنین وزیر راه و شهرسازی به کاشمر، وزیر صنعت، معدن و تجارت به نیشابور، سبزوار و داورزن، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به چناران و بینالود (طرقبه - شاندیز) و وزیر کشور به شهرستان مرزی کلات سفر می کنند.

علاوه بر این طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزیران آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، کشور، میراث فرهنگی و همچنین معاونان امور زنان و خانواده و نیز توسعه امور روستایی رییس جمهور برنامه های جداگانه ای را در مشهد خواهند داشت و از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان ۳.۵ میلیون نفری را بررسی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه