English

مهدی اله‌پور:

عدم صدور مجوز برای شکار و صید در خراسان رضوی

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: در سال گذشته و امسال هیچگونه پروانه شکار در خراسان رضوی صادر نشده است و در سال ۹۸ با نظارت دقیق تعداد محدودی پروانه شکار صادر شده است.

عدم صدور مجوز برای شکار و صید در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله‌پور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با توجه به موارد پیش آمده در چند هفته گذشته در خبری اعلام کرد: تاکنون ابلاغ سازمانی برای صدور مجوز شکار و صید به این استان اعلام نشده است.

اله‌پور در ادامه این خبر متذکر شد: مجوز شکار و صید با موافقت و ابلاغ سازمان مرکزی و نظر کارشناسی بر اساس ظرفیت سنجی از گونه‌های جانوری در مناطق تحت حفاظت صادر می‌شود.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اضافه کرد: پارسال و امسال هیچگونه پروانه شکار در خراسان رضوی صادر نشده است، در سال ۹۸ با نظارت دقیق تعداد محدودی پروانه شکار صادر شده است.

وی همچنین تصریح کرد: مسیر صدور پروانه‌ شکار و صید کارشناسی شده و مبتنی بر نتایج سرشماری و ظرفیت زیستگاه است و انجام شکار با در نظر گرفتن جمیع جوانب و حفظ امنیت زیستگاه انجام و عواید حاصل از آن صرف حفاظت و مدیریت مناطق و جامعه محلی می‌گردد.

اله پور در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: طی ۲ سال اخیر پروانه شکار در استان برای اتباع بیگانه، ایرانی یا بومی صادر نشده و امسال نیز هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه