English

مرتضی اثمری:

ماندگاری سرما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بارشهای پراکنده باران در این استان تا پایان هفته جاری به صورت متناوب ادامه دارد و به صورت باران و برف بویژه در نیمه شمالی خواهد بود.

ماندگاری سرما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ماندگاری هوای سرد در مناطق مختلف این استان تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که تا پایان هفته جاری تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: کمینه دیشب دمای هوای مشهد نیز چهار درجه سلسیوس بود که امشب به یک درجه سلسیوس خواهد رسید و در شب‌های آتی به زیر صفر می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به بارندگیهای اخیر یادآور شد: بارشهای پراکنده باران در این استان تا پایان هفته جاری به صورت متناوب ادامه دارد و روز چهارشنبه به صورت باران و برف بویژه در نیمه شمالی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در مورد وزش بادها در استان اظهار کرد: امروز و همچنین روز چهارشنبه هفته جاری ورزش باد بویژه در مناطق سردسیر استان شدت می‌گیرد.

اثمری در خاتمه این خبر افزود: باخرز با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه