English

امیر رضا رجبی:

خراسان رضوی دارای ۵۷۳۴ واحد صنعتی فعال است

رییس سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، ۲۸ طرح صنعتی و معدنی توسط بخش خصوصی در خراسان رضوی به مرحله افتتاح رسیده و آماده بهره‌برداری است.

خراسان رضوی دارای ۵۷۳۴  واحد صنعتی فعال است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر رضا رجبی رییس سازمان صمت خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، ۲۸ طرح صنعتی و معدنی با حجم سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی بیش از سه هزار میلیارد تومان و ۱۰۰ میلیون یورو توسط بخش خصوصی در خراسان رضوی به مرحله افتتاح رسیده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

رجبی در ادامه این سخنان اضافه کرد: طرح‌های صنعتی مذکور شامل صنایع معدنی، ساختمانی، شیمیایی، غذایی، فلزی و غیرفلزی است که در شهرستان‌های بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، سبزوار، گناباد، نیشابور، زبرخان، فریمان، بینالود و مشهد به بهره‌برداری رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر را به طور مستقیم مشغول به کار خواهد کرد.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی اظهار کرد: کاتد مس، سموم و کود کشاورزی، کلرید پتاسیم، شستشوی کائولن، انواع چسب، انواع کاسه نمد، کنسانتره آهن، آهک هیدراته و میکرونیزه، برش انواع سنگ، انواع سرم و الکترولیت مورد مصرف انسانی، اگزوز کامل، خمیر آلومینیوم، پروتئین بافت‌دار، قطعات بتنی، انواع بوش و پیستون خودرو و ساخت تجهیزات پزشکی و جراحی و وسایل ارتوپدی از جمله محصولات و زمینه‌های کاری این واحدهای تولیدی است.

رجبی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر ۵۷۳۴ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۲۰۷ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۹۳ هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال در خراسان رضوی فعال است که بیشترین حجم سرمایه‌گذاری صنعتی این استان به ترتیب متعلق به صنایع فلزی، صنایع غیرفلزی و معدنی، صنایع پتروشیمی و پلیمری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه