English

علی غفوری مقدم:

اختصاص حدود ۴۰۰۰ تن سهمیه برنج در آذر ماه به خراسان رضوی

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: این میزان برنج از طریق ستاد تنظیم بازار توزیع شده و باقی مانده این سهیمه از طریق فروشگاه‌های بزرگ جذب و به بازار عرضه می‌شود.

اختصاص حدود ۴۰۰۰ تن سهمیه برنج در آذر ماه به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی غفوری مقدم معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در آذر ماه سال جاری حدود ۴۰۰۰ تن سهمیه برنج به خراسان رضوی اختصاص یافته که از این میزان ۸۰۰ تن برنج پاکستانی، هندی و... است و در سال جاری حدود ۱۶ هزار و ۷۵۰ تن برنج  تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

غفوری مقدم در ادامه این خبر افزود: این میزان برنج از طریق ستاد تنظیم بازار توزیع شده و باقی مانده این سهیمه از طریق فروشگاه‌های بزرگ جذب و به بازار عرضه می‌شود و در جلسه گذشته ستاد تنظیم بازار استان ۸۰۰ تن برنج تنظیم بازار با اولویت توزیع میان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به استان تعلق گرفت که در صورت عدم جذب مازاد آن بر اساس تصمیمات بعدی ستاد تنظیم بازار، این برنج در اختیار سایر شبکه‌ها قرار خواهد گرفت.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر روغن خانوار، صنف و صنعت از طریق انجمن کارخانجات روغن نباتی کشور به میزان کافی در استان توزیع می‌شود. در بخش خانوار توزیع روغن از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شبکه صنفی صورت می‌گیرد. در هشت ماه اخیر حدود ۳۲ هزار و ۱۰۰ تن روغن تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

وی در مورد تامین شکر تصریح کرد: از شهریور ماه سال جاری شکر خانوار، صنف و صنعت از طریق کارخانجات داخل و خارج استان تامین می‌شود. در هشت ماه اخیر حدود ۸۷۰۰ تن قند و شکر تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

غفوری مقدم گفت: تنظیم بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی تخصیص داده شده و در کنار کارگروه تنظیم بازار استان، قرارگاه امنیت غذایی با مسئولیت استانداری نیز تشکیل شده است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی اضافه کرد: تا هفته گذشته توزیع مرغ منجمد در استان صورت گرفت اما با افزایش عرضه مرغ گرم زیر قیمت مصوب ۳۱ هزار تومان، توزیع مرغ منجمد متوقف شده و در صورت نیاز مجددا توزیع آن در استان آغاز خواهد شد. در سال جاری حدود ۳۷۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

غفوری مقدم در خاتمه یادآور شد: توزیع گوشت قرمز نیز براساس اعلام شرکت پشتیبانی امور دام و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است تا ۲۰۰ تن گوشت منجمد در سطح استان توزیع شود و در صورت لزوم با توجه به ظرفیت ذخیره شرکت پشتیبانی امور دام توزیع گوشت منجمد ادامه پیدا خواهد کرد و در سال جاری ۴۲۰ تن گوشت در استان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه