English

۶۶۶ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر طلب داریم

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه ۶۶۶ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر طلب دارد.

۶۶۶ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر طلب داریم

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمد حسین بحرینی در نشست هم اندیشی اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه این بدان معناست که بیش از ۶۶۶ میلیارد تومان در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه هزینه شده و مبلغ آن هنوز از سازمان های بیمه گر دریافت نشده اظهار داشت: این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال حاضر ۵۴۰ میلیارد تومان در بخش های کارانه، دارو و ملزومات، تجهیزات و بازار بدهی دارد.

وی خاطر نشان کرد: با این وجود، با حمایت های رئیس دانشگاه؛ مشهد، جزو دانشگاه هایی است که به جز در بخش کارانه بدهی پرسنلی کمی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه تاکید کرد: با توجه به پایشی که از سوی وزارت بهداشت و سایر نهادهای نظارتی انجام می شود این اجازه به هیچ وجه به این معاونت داده نمی شود که در جابجایی اعتبارات نقشی ایفا کند.

دکتر بحرینی با بیان اینکه در حال حاضر حتی یک ریال از اعتبارات پژوهشی، بهداشتی و آموزشی صرف پروژه های عمرانی دانشگاه نمی شود خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه های عمرانی دانشگاه از محل هتلینگ، برنامه تحول نظام سلامت و پیگیری های مسئولان دانشگاهی و حمایت مسوولان استانی و کشوری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم های اتخاذ شده در سطح کشور، تفاهم نامه ای با یک شرکت ایتالیایی برای ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی در مشهد منعقد شده است خاطر نشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه قرار است ۸۵ درصد هزینه ساخت بیمارستان توسط بانک های ایتالیایی و ۱۵ درصد نیز توسط وزارت بهداشت و یا دانشگاه تامین شود.

بحرینی افزود: این بیمارستان در بخش جنوبی شهرک دانش و سلامت ساخته می شود و قرار است علاوه بر بخش های استاندارد آموزشی و تخت های ویژه، اورژانس و بستری، مرکز خرید و هتل نیز ساخته شود.

وی تاکید کرد: فضای در نظر گرفته شده برای بخش های آموزشی و پژوهشی ۳۱ هزار متر مربع است که نقش موثری در توسعه آموزش و پژوهش دانشگاه خواهد داشت.

بحرینی اظهار امیدواری کرد: با ساخت این بیمارستان، بخشی از کمبود های مشهد در زمینه درمانی، آموزشی و پژوهشی جبران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه