English

شهناز رمارم:

اتفاقات افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) زیبنده شهر مشهد نبود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با انتقاد به اتفاقات افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) و حواشی آن گفت: اینکه از ۱۵ عضو شورای شهر مشهد، ۱۳ عضو به بازی افتتاحیه استادیوم امام رضا(ع) دعوت شدند، زیبنده شهر مشهد نیست.

اتفاقات افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) زیبنده شهر مشهد نبود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،شهناز رمارم در نشست تجلیل از بازنشستگان سازمان اتوبوسرانی مشهد که در تالار شهر برگزار شد، گفت: تغییر تنها با شعار محقق نمی‌شود و باید برای تغییر برنامه داشت و به همین منظور، ما از صبحِ روزی که انتخاب شدیم شروع به تحقیق کردیم.

وی افزود: اگر سیستم حمل‌ونقل عمومی آماده باشد می‌توانیم شعار استفاده از حمل‌ونقل عمومی را بدهیم، قرار بود خصوصی‌سازی کنیم تا هر راننده‌ای در انتهای خدمت، صاحب یک اتوبوس باشد تا با آن خرج زندگی‌اش را تأمین کند.

نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر مشهد رانندگان اتوبوس را افرادی زحمتکش خواند و گفت: مردم به جای مسئولان دق‌ودل مشکلات را سر راننده خالی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اعتماد مردم به شهرداری باید برگردد و این ممکن نیست جز با برنامه، ایستادن پای حرف و جلوگیری از رانت‌خواری و کاری نکنیم که موجب بی‌اعتمادی مردم نسبت به خادمان خود بشویم.

وی با اشاره به آرای ۲۵۰ هزار نفری شورای شهر پنجم، تأکید کرد: در دوره‌های گذشته کمتر به شورای شهر توجه می‌شد و افراد با رأی کمتر از ۱۰۰ هزار نفر انتخاب می‌شدند، اما این دوره با رأی بالغ‌بر ۲۰۰ هزار نفر، پیام مردم نارضایتی از مدیریت شهری بود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر این اتفاق بیفتد مشهد چهار سال دیگر شهر امید و زندگی خواهد بود.

وی با اشاره به اتفاقات ورزشگاه امام رضا(ع) و حواشی آن، بیان کرد: من نه قدرتی دارم و نه از موضع قدرت حرف می‌زنم، بلکه اتفاقی افتاد که زیبنده این شهر به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران نیست.

رمارم اظهار کرد: ما ساکنان حرم امامی هستیم که در بدرقه‌اش و طول سفرش بانوان نقشی فعال ایفا کردند و امام راحل(ره) فرمودند زنان باید دوشادوش مردان در انقلاب و مدیریت کشور حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: اینکه از ۱۵ عضو شورای شهر مشهد، ۱۳ عضو به بازی افتتاحیه استادیوم امام رضا(ع) دعوت شدند، زیبنده شهر مشهد نیست و همکاران آقا هم با عدم حضورشان در این ورزشگاه دو عضو خانم شورای پنجم را همراهی کردند، اما این موضوع باید به‌صورت جدی‌تر رسیدگی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه