English

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی خبر داد

کشف بزرگترین محموله قاچاق روغن صنعتی در مشهد

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از کشف بزرگترین محموله قاچاق روغن صنعتی در مشهد خبر داد.

کشف بزرگترین محموله قاچاق روغن صنعتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حمید رضا کریم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از کشف بزرگترین محموله قاچاق روغن صنعتی در مشهد خبر داد.

وی افزود: به دنبال اطلاع واصله، بزرگترین محموله روغنهای صنعتی که در انباری واقع در یکی از شهرکهای حاشیه مشهد دپو شده بود با هماهنگی های لازم دستگاه کاشف، به دستور شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مشهد مقدس به ظن قاچاق توقیف شد.

کریم افزود: این محموله که شامل 383 هزار لیتر انواع روغنهای صنعتی و نیز 2600 لیتر گریس بود توقیف شد و پرونده اتهامی برای متخلف تشکیل که هم اکنون در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مشهد در حال رسیدگی می باشد.

وی خاطر نشان کرد این محموله هم اکنون به ظن قاچاق توقیف شده است و پس از طی مراحل قانونی و انجام تشریفات لازم در مراحل رسیدگی، در خصوص آن تعیین تکلیف خواهد شد.

کریم همچنین افزود: طبق قوانین عدم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده کالا تخلف و کالایی که مالیات آن پرداخت نشود و در معرض عرضه قرار گیرد در حکم قاچاق تلقی خواهد شد که با بررسی های اولیه در اینخصوص محرز شد که مالیات ارزش افزوده این محموله پرداخت نشده است که این امر طبق قانون تخلف محسوب و مستوجب مجازات است.

وی حجم این کالا ها را بسیار زیاد ارزیابی کرد و افزود به دلیل گستردگی حجم، محموله تا تعیین تکلیف نهایی در این خصوص در محل کشف توقیف شد.

یک دستگاه لودر نیز که از نوع خارجی بود در محل رویت و به ظن قاچاق توقیف شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه