English

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

سهمیه ۱۶۰ هزار نفری خراسان رضوی برای اسکان و پذیرایی زائران اربعین

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، از سهمیه میزبانی استان به تعداد 160 هزار نفر وعده اسکان و پذیرایی جهت اعزام به عتبات مقدسه عراق خبر داد.

سهمیه 160 هزار نفری خراسان رضوی برای اسکان و پذیرایی زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمد حسن واحدی از سهمیه میزبانی استان به تعداد 160 هزار نفر وعده اسکان و پذیرایی جهت اعزام به عتبات مقدسه عراق خبر داد.

وی با بیان این که از این میزان؛ تعداد 100 هزار نفر را آستان قدس رضوی عهده دار خواهد بود؛ گفت: میزبانی خراسان رضوی در شهر کربلا، نجف ، کاظمین، سامرا و مسیر نجف به کربلا به ترتیب 20 هزار، 15هزار، 10 هزار، 5 هزار و 10 هزار نفر وعده اسکان و پذیرایی خواهد بود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که پذیرایی، شامل وعده صبحانه، نهار و شام می باشد؛ افزود: جمعیت راه پیمایان استان، امسال از مرز مهران وارد کشور عراق خواهند شد.

واحدی اظهار داشت: برای ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر در عملکرد کمیته ها ، تمام مسئولان کمتیه های ذیل ستاد استان می بایست نسبت به ارتباط چهره به چهره با مسئول مستقیم خود در ستاد مرکز اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های این ستاد صرفا معطوف به همایش بزرگ اربعین است و برنامه دیگری را در دستور کار ندارد.

معاون استاندار خواستار تمرکز تمام تصمیم سازی ها به محوریت ستاد مرکزی استان شد و گفت: هر تصمیم و اقدامی خارج از رای ستاد، وجاهت قانونی ندارد.

گفتنی است؛ در این جلسه احکام اعضای ستاد توسط محمد حسن واحدی به عنوان جانشین استاندار در ستاد هماهنگی اربعین حسینی ابلاغ گردید.

در نهایت مقرر شد جلسات ستاد ماهانه برگزار و کمیته جذب مشارکت های مردمی،اسکان و تغذیه از هم اکنون برای مشارکت بیشتر مردم و خیرین برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه