English

بهره‌برداری از هجدهمین بازار میوه و تره‌بار در مشهد تا پایان شهریور

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری، هجدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما آماده ارائه خدمت به شهروندان خواهد بود.

بهره‌برداری از هجدهمین بازار میوه و تره‌بار در مشهد تا پایان شهریور

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، احمد محبی بیان کرد: در حال حاضر 17 بازار میوه و تره‌بار با سازه سبک و پراکنش مناسب در سطح شهر فعال هستند که با احداث بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در منطقه 11، تعداد این بازارها به عدد 18 خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر بازارهای شهرداری در مناطق مختلف سطح شهر افزود: یکی از اهداف احداث بازارهای میوه و تره‌بار با سازه موقت به عنوان مسکن و تسهیل کننده در ارائه خدمات و همچنین دسترسی شهروندان در تمام مناطق شهری به خدمات شهرداری است.

محبی تصریح کرد: در همین راستا عملیات احداث هجدهمین بازار میوه و تره‌بار «شهرما» واقع در بولوار شهید ستاری، نبش شهید ستاری 28 در زمینی به مساحت 240 مترمربع به زودی آغاز خواهد شد و تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: در صورت واگذاری یا اختصاص زمین مناسب از سوی شهرداری‌های مناطق، بازارهای میوه و تره‌بار امکان توسعه به صورت فروشگاه‌های شهرما به صورت دائم خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه