English

۱۰۰ هزار خانه روستایی بیمه می‌شوند

شرکت خدمات بیمه‌ برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مورد پوشش خدمات بیمه‌ درمان و آتش‌سوزی منازل مسکونی روستاییان و مناطق کم‌تر توسعه‌یافته، تفاهم‌نامه‌ای را با استانداری‌های چهارمحال و بختیاری و لرستان به منظور پوشش‌دهی ۱۰۰ هزار باب منزل مسکونی روستاییان منعقد کرده است.

۱۰۰ هزار خانه روستایی بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت خدمات بیمه‌ برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص پوشش خدمات بیمه‌ درمان و آتش‌سوزی منازل مسکونی روستاییان و مناطق کم‌تر توسعه‌یافته، تفاهم‌نامه‌ای را با استانداری‌های چهارمحال و بختیاری و لرستان به منظور پوشش‌دهی ۱۰۰ هزار باب منزل مسکونی روستاییان منعقد کرده است.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، خدمات‌رسانی بیمه‌ای به محرومان و روستاییان کشور را از طریق شرکت خدمات بیمه‌ برکت به طور رسمی از سال ۱۳۹۲ شروع کرده است.

این فعالیت بیمه‌ای به شکل آزمایشی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ ۱۱ استان کشور را در بر می‌گرفت. یکی از سیاست‌های اساسی بنیاد برکت، آموزش و فرهنگ‌سازی خدمات بیمه در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ کشور است که تاکنون از حمایت‌های بیمه‌ای برخوردار نبوده‌اند. حمایت از روستاییان در مقابل حوادثطبیعی و آتش‌سوزی منازل از اولویت‌های بیمه‌ی برکت به شمار می‌رود.

تاکنون تعداد ۱۹۵ هزار انواع بیمه‌نامه از سوی بیمه‌ برکت با ۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و روستایی صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر