English

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

نقش ایران در پشتیبانی از گروه‌های مقاومت ستودنی است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس با حضور رهبران و شخصیت‌های محور مقاومت به صورت ویدئو کنفرانس درحال برگزاری است، ضمن اشاره به این که ایران یک حماسه تاریخی در حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین رقم زد، گفت: نقش ایران و ملت آن را در پشتیبانی از مقاومت و تلاش برای تقویت گروه‌های مقاومت ارج می‌نهیم.

نقش ایران در پشتیبانی از گروه‌های مقاومت ستودنی است
به گزارش خبرگزاری موج

، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: ساکنان غزه با پایداری افسانه‌ای خود در برابر محور شرارت صهیونیستی، آمریکایی و غربی ایستاده است. پس از محاصره و گرسنگی دانستیم که برادران مسلمان و عرب ما نمی‌توانند حتی جرعه‌ای آب به تشنگان برسانند.

النخاله تصریح کرد: از برادران عربمان خواهان آن هستیم که با ما نیز مانند صهیونیست‌ها رفتار کنند، زیرا آن‌ها هرچیزی که برای ما ممنوع کرده اند را به آسانی دراختیار اسرائیل قرار می‌دهند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین در ادامه خواستار وحدت مقاومت و میدان برای مقابله و مبارزه با طرح تجزیه منطقه شد و بیان کرد: عملیات « طوفان الاقصی» کشور‌ها را غربال کرد و ما هنوز در نیمه راه این نبرد هستیم و همه ما باید با تمام توان، فلسطین را یاری کنیم.

وی افزود: بیایید روز جهانی قدس را عامل افزایش وحدت ملت ها، مقاومت و اهداف قرار دهیم.

النخاله اضافه کرد: تاکید می‌کنیم که غزه با ساکنان و مقاومتش باقی می‌ماند و پیروز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه