English

سازمان جهانی بهداشت از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی غزه اظهار نگرانی کرد

سازمان جهانی بهداشت از تکرار حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی غزه به شدت ابراز نگرانی کرد و تصریح کرد که این حملات، جان کادر درمان، بیماران و مردم غیرنظامی را به خطر می اندازد.

سازمان جهانی بهداشت از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی غزه اظهار نگرانی کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، «تدروس آدهانوم گبریسوس» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت پس از حمله ارتش رژیم اسرائیل به مجتمع پزشکی شفا در غزه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی«ایکس» ( توئیتر سابق) از وقوع این حمله نظامی ارتش رژیم صهونیستی به شدت ابراز نگرانی کرد و هشدار داد که این درگیری های مسلحانه، کادر درمان، بیماران و غیرنظامیان را در معرض خطر قرار می دهد.

وی نوشت: ما عمیقا نگران وضعیت بیمارستان شفاء در شمال غزه هستیم و هشدار می دهیم که هر گونه حمله یا نظامی کردن این مرکز، خدمات بهداشتی و درمانی آن و ورود آمبولانس‌ها و وسایلی که جان ساکنان را نجات می دهد، به خطر می‌اندازد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) بار دیگر به طور وحشیانه با حمله به بیمارستان شفا در غزه، این مرکز بهداشتی را به محاصره خود در آوردند.

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در ۴۰ نوبت این بیمارستان و مناطق اطراف آن را بمباران و در جریان یورش به این مرکز درمانی، ۸۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.

رژیم صهیونیستی با توجیه این یورش ادعا کرده بود که گزارش‌هایی مبنی بر حضور فرماندهان ارشد مقاومت حماس در داخل بیمارستان را دریافت کرده است.

وزارت بهداشت غزه بامداد دوشنبه در واکنش به یورش وحشیانه بامداد امروز (دوشنه) نظامیان صهیونیست به مجتمع بهداشتی در این باریکه اعلام کرد که حمله رژیم آپارتاید به بیمارستان ها غیر انسانی و نقض آشکار قوانین بین المللی است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای مسئولیت جان کادر پزشکی و درمانی و صدها آواره، بیمار و مجروح فلسطینی در مجتمع بیمارستانی شفا در شهر غزه را متوجه دشمن صهیونیستی کرد و افزود: یورش نظامیان اشغالگر اسرائیلی به بیمارستان شفا نقض صریح قوانین بین‌الملل و کنوانسیون چهارم ژنو است.

وزارت بهداشت غزه تصریح کرد که دشمن صهیونیستی همچنان با طرح روایات دروغ و ساختگی به دنبال فریب دنیا و توجیه یورش به بیمارستان شفا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه