English

تیراندازی سرباز ارتش آلمان ۴ کشته برجای گذاشت

پلیس آلمان اعلام کرد در پی تیراندازی در دو منطقه در ایالت «نیدرزاکسن»، چهار نفر از جمله یک کودک جان خود را از دست دادند.

تیراندازی سرباز ارتش آلمان 4 کشته برجای گذاشت
به گزارش خبرگزاری موج

پلیس آلمان اعلام کرد در پی تیراندازی در دو منطقه در ایالت «نیدرزاکسن»، چهار نفر از جمله یک کودک جان خود را از دست دادند.

عامل جنایت که خود را به پلیس تسلیم کرد، سرباز ارتش آلمان است.

ماموران و بازرسان پلیس در خصوص جزئیات بیشتر این رخداد از جمله درباره قربانیان - سن، جنسیت یا رابطه آنها با مظنون بازداشت‌شده، اطلاعات بیشتری منتشر نکرده‌اند.

پلیس می‌گوید این تیراندازی مرگبار شامگاه پنجشنبه در دو منطقه در ایالت نیدرزاکسن رخ داده و در میان اجساد، یک کودک نیز دیده می‌شود.

یکی از دو محل تیراندازی خانه‌ای در «وستروسده» در منطقه «شیسل» و دیگری در «بوتل» بوده است. جزئیاتی که عامل این جنایت در این مکان زندگی می‌کرده است یا خیر، منتشر نشده است.

در همین حال، بر اساس اعلام پلیس احتمال انگیزه خانوادگی منتفی نیست و در حال حاضر تعداد زیادی از ماموران پلیس در محل وقوع حادثه حضور دارند.

دفتر دادستانی تا زمان انتشار این خبر هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه آیا اسلحه مظنون متعلق به ارتش آلمان بوده است یا خیر، ارائه نکرده است.

به گزارش دویچه وله، به گفته بازرسان پلیس، مهاجم پس از این حمله مرگبار خود را به پلیس تسلیم کرد و بازداشت شد. پلیس هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این فرد از جمله در مورد سن او ارائه نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه