English

نتانیاهو دیگر محبوبیتی در بین صهیونیست‌ها ندارد

یک نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین نشان داد که حزب بنیامین نتانیاهو در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام در اسرائیل با افت زیادی در تعداد کرسی‌های پارلمانی مواجه خواهد بود.

نتانیاهو دیگر محبوبیتی در بین صهیونیست‌ها ندارد
به گزارش خبرگزاری موج

، نتایج یک نظرسنجی که روزنامه صهیونیستی معاریو آن را منتشر کرده، نشان می‌دهد در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی، حزب آبی-سفید به ریاست بنی گانتس، عضو شورای جنگی رژیم صهیونیستی که از مخالفان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم به‌شمار می‌رود، با کسب ۳۹ کرسی در رتبه اول قرار خواهد گرفت.

این نظرسنجی نشان می‌دهد حزب لیکود به ریاست نتانیاهو بخش عمده‌ای از حامیان خود را از دست داده و در صورت برگزاری انتخابات تنها می‌تواند ۱۸ کرسی پارلمانی را ازآن خود کند.

به این ترتیب، ائتلاف حاکم کنونی نیز تنها می‌تواند ۴۴ کرسی در پارلمان به‌دست بیاورند، در حالی‌که مخالفان کابینه ۷۱ کرسی را ازآن خود می‌کنند.

براساس این نظرسنجی، رویکردهای افراطی ایتمار بن گویر، وزیر امنیت رژیم صهونیستی باعث افزایش محبوبیت او در جامعه صهیونیستی شده و او می‌تواند در صورت برگزاری انتخابات، تعداد کرسی‌های حزب خود را به ۱۰ کرسی افزایش دهد، در حالی که در این نظرسنجی مشخص شده بتسلئیل اسموتریچ نمی‌تواند کرسی را در انتخابات به‌دست بیاورد.

این نظرسنجی تاکید می‌کند که ۴۸ درصد صهیونیست‌ها خواهان نخست‌وزیری بنی گانتس هستند، در حالی که تنها ۳۲ درصد نتانیاهو را فرد مناسبی برای نخست‌وزیری می‌دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه