English

نتانیاهو پس از پایان جنگ غزه کنار می‌رود

یکی از رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابعی که نخواست نام‌شان را فاش کند نوشت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از پایان جنگ غزه، قادر به حفظ قدرت نخواهد بود و کنار می‌رود.

نتانیاهو پس از پایان جنگ غزه کنار می‌رود
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راشاتودی، تارنمای خبری «وای‌نت» متعلق به رژیم صهیونیستی و زیرمجموعه روزنامه «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی به نقل از چند منبع داخلی در حزب «لیکود» که نخواست نامشان فاش شود، نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان جنگ غزه از سمتش کنار خواهد رفت.

نتانیاهو در بحبوحه تشدید فشار و درخواست‌ها برای برگزاری انتخابات زودهنگام، دیروز (شنبه) گفت که حالا زمان سیاسی‌بازی نیست و مدعی شد که انتخابات بعدی «چند سال دیگر برگزار خواهد شد.»

نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که میزان رضایت از بایدن و حزب لیکود تحت رهبری او، پس از عملیات بزرگ «طوفان‌الاقصی» حماس علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به شدت کاهش پیدا کرده است.

«وای‌نت» به نقل از یک عضو ارشد «لیکود» نوشت: هر کسی که هفتم اکتبر نخست وزیر بوده است، در پایان جنگ سمتش را ترک خواهد کرد.

به گفته یکی دیگر از اعضای حزب نتانیاهو، «هیچ اهمیتی ندارد که نتانیاهو چقدر پایان جنگ را به تاخیر بیندازد یا چه اندازه از آن متنفر باشد، مهم این است که ما در پایان این جنگ انتخابات برگزار خواهیم کرد.

به نوشته این روزنامه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور یا به زور اعضای حزب خودش یا احزاب دیگر، به برگزاری انتخابات زودهنگام وادار خواهد شد و «همه درک می‌کنند که این اتفاق خواهد افتاد.»

نتانیاهو دیروز با رد درخواست‌ها برای انتخابات زودهنگام گفت که رای‌گیری برای کنست طبق برنامه، اکتبر ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه