English

ترامپ قادر است از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ابراز داشت که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، قادر به جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم است.

ترامپ قادر است از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل تاس، دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا مدعی است که اگر در انتخابات نوامبر پیروزی شود و برای بار دوم به کاخ سفید برود، قادر است از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کند.

ترامپ در جمع حامیانش در نیوهمپشایر که امروز انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان را برگزار می‌کند، گفت: جلوی جنگ جهانی سوم را خواهم گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه اگر اوایل سال ۲۰۲۲ همچنان رییس جمهور آمریکا بود، مانع درگرفتن جنگ بین روسیه و اوکراین می‌شد، گفت که اگر به کاخ سفید برود، بین این دو کشور صلح برقرار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این واقعیت که آمریکا در آن برهه رییس جمهوری ضعیف داشت، هرگونه احتمال پیشگیری از جنگ در اوکراین و همچنین نوار غزه را غیرممکن کرده بود.

ترامپ پیش از این، جو بایدن، رییس جمهور کنونی آمریکا را بدترین رییس جمهور تاریخ این کشور خوانده بود.

شصتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سه‌شنبه، پنجم نوامبر ۲۰۲۴(۱۵ آبان ۱۴۰۳)، برگزار خواهد شد. بایدن برای تداوم حضور در کاخ سفید برای چهار سال دیگر، کارزار انتخاباتی خود را ۲۵ آوریل ۲۰۲۳ رسماً راه‌اندازی کرد. ترامپ نیز برای بازگشت به کاخ سفید در نوامبر ۲۰۲۲ وارد کارزار انتخاباتی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه