English

حزب الله لبنان:

آمریکایی ها و اروپایی ها در جنگ علیه غزه پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاده اند

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان ابراز داشت: آمریکایی ها و اروپایی ها در جنگ علیه غزه پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاده اند و برای اینکه مردم فلسطین را ساقط و تسلیم کنند دست به هرکاری زده اند

آمریکایی ها و اروپایی ها در جنگ علیه غزه پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاده اند
به گزارش خبرگزاری موج

، «ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت یادبود شهید راه قدس «محمد شریف ناصر الموسوی» که توسط حزب الله برگزار شد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی ۸۰ سال است که ضمانت امنیتی به دست نیاورده، گفت:‌ رژیم اسرائیل می خواهد بار دیگر وجود خود را تکرار کند در حالیکه در زمان تاسیس این رژیم، قدرت مقاومت مثل امروز نبود و ملت ها همانند امروز نبودند، بنابر این رژیم صهیونیستی برای ۸۰ سال آینده از کجا ضمانت امنیتی به دست خواهد آورد؟.

وی ادامه داد: در نتیجه، اسرائیل نمی‌تواند تاسیس رژیم خود را با تضمین‌های مهم‌تر و قوی‌تر از تضمین‌هایی که از زمان تاسیس دریافت کرده است، بار دیگر تکرار کند.

امین السید با بیان اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها در جنگ علیه غزه پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاده اند و برای اینکه مردم فلسطین را ساقط و تسلیم کنند دست به هرکاری زده اند، افزود: بهرغم این کمک ها، رژیم صهیونیستی ۱۱۰ روز است که می گوید امکان دستیابی به هیچ هدفی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: چه کسی فکرش را می‌کرد که این ویرانی‌ها و کشتارها منجر به تسلیم شدن فلسطینی‌ها نشود، اما این مردم قدرتمند با استقامت فوق‌العاده‌ خود به رغم همه مشکلاتی که دارند پیروز شدند و این یعنی اینکه جهان با این خون ریزی تغییر خواهد کرد و آینده آمریکا، رژیم اسرائیل و همچنین اروپا متفاوت خواهد بود.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان ادامه داد:‌ وقتی عکس های کشتار کودکان و زنان فلسطینی غیرنظامی و ویرانی غزه و نسل کشی (جنگ رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه) را مشاهده می کنیم در راس این جنایت، تصویر رئیس جمهور آمریکا و اروپایی ها متصور می شود و تصویر آنها در آینده و در برابر نسل های آینده، تصویر جنایتکاران و قاتلان است.

امین السید در پایان خطاب به طرفداران مقاومت و خانواده شهدا گفت: دنیای پیرامون ما در حال تغییر است، اما یکی از نعمت های بزرگ این است که این دنیا به دست ما متحول می شود و نه از بالای سر ما و این تحول به دست ما و با خون شهدا، مجاهدان و رزمندگان مقاومت، با صبر و بردباری خانواده هایمان و با هوشیاری عالی و اتحاد ما در این محیط پاک، پربرکت، آگاهانه و مسئولانه انجام می شود.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران‌های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی و یورش زمینی نظامیان صهیونیست به نوار غزه، رزمندگان مقاومت نیز به مقابله با نظامیان نظامیان صهیونیست پرداخته‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه یکشنبه اعلام کرد که شمار شهدای این منطقه از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵مهر) به ۲۵ هزار و ۱۰۵ نفر تعداد زخمی‌ها به ۶۲ هزار و ۶۸۱ نفر رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه