English

اسرائیل:

آماده انتقام حزب‌الله بابت ترور «العاروری» هستیم

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی درباره ترورنائب رئیس دفتر سیاسی حماس به رسانه‌ها گفت که تل‌آویو منتظر انتقام حزب‌الله است.

آماده انتقام حزب‌الله بابت ترور «العاروری» هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

، یک خبرنگار صهیونیست به نقل از مقام ارشد اسرائیلی نوشته که تل‌آویو در حال آماده شدن برای انتقام جدی از سوی حزب‌الله برای ترور « صالح العاروری »، نائب رئیس دفتر سیاسی حماس است. 

خبرنگار پایگاه آکسیوس که رسانه‌ای نزدیک به منابع صهیونیستی و آمریکایی است نوشت: «یک مقام ارشد اسرائیلی گفت که اسرائیل در حال آماده شدن برای انتقام جدی حزب‌الله برای ترور العاروری، از جمله از طریق شلیک موشک‌های دوربرد به سمت اهدافی در اسرائیل است.»

منابع خبری ساعاتی پیش از شهادت صالح العاروری بر اثر یک حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. منابع لبنانی گزارش دادند این پهپاد یک دفتر متعلق به حماس را هدف قرار داد که به شهادت ۳ و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر منجر شد. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای، رسما شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش و دو نفر از فرماندهان القسام را در جریان حمله پهپادی صهیونیستها به جنوب لبنان تأیید کرد.

العاروری پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود که آماده شهادت است: «همه ما در جنبش حماس نامزد شهادتیم، از شیخ احمد یاسین بگیرید تا آخر... من همین الان هم زیاد زنده مانده‌ام و بیش از آنچه فکر می‌کردم عمر کرده‌ام؛ سلام بر شهادت.»

وی همچنین گفته بود که «هر روز تلاش می‌کنند محمد ضیف (فرمانده کل القسام) را ترور کنند و ان‌شاءالله او وارد قدس خواهد شد».

«حسین جشی» نماینده پارلمان لبنان ساعتی قبل‌تر تأکید کرد که جنبش حزب الله قطعا به این ترور پاسخ خواهد داد و این مسئله قطعی است، ولی زمان آن مشخص نیست.

به گفته جشی، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرده است که به هر گونه حمله به هر شخصیتی در لبنان با هر تابعیتی که باشد، پاسخ داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه