English

جنگ رژیم منحوس اسرائیل علیه غزه به پنتاگون خسارت زده است

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دلیل هزینه زیاد حمایت نظامی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، با کمبودهایی در بودجه خود مواجه شده است.

جنگ رژیم منحوس اسرائیل علیه غزه به پنتاگون خسارت زده است

، تحلیلگران آمریکایی اعلام کردند که جنگ رژیم صهیونیستی در غزه منجر به تحرکات غیر برنامه‌ریزی شده نیروهای آمریکایی در خاورمیانه شد. در همین حال مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای اجرای استراتژی جدید حمایت مالی از ارتش آمریکا تقلا می‌کند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تلاش می‌کند تا به بودجه بیشتری دست یابد و کمبود ناشی از حمایت زیاد آمریکا از جنگ مرگبار رژیم صهیونیستی علیه غزه را جبران کند.

رهبران پنتاگون دستور اعزام نیروها، هواپیماها و ناوهای هواپیمابر به منطقه را داده‌اند. این میزان تحرکات نظامی، هزینه سنگینی دارد که بودجه سال مالی گذشته پنتاگون شامل این هزینه نبوده است. به گزارش روزنامه القدس العربی، پنتاگون هنوز هزینه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی را ارزیابی نکرد اما این هزینه بسیار بالاست.

تحلیلگران می‌گویند: بودجه بعضی بخش‌های وزارت دفاع آمریکا به دلیل ادامه حمایت از جنگ اسرائیل در غزه و مقابله با تهدیدات پیش‌رو در منطقه کاهش یافته است.

به‌رغم نگرانی‌ها درباره بودجه پنتاگون، این وزارتخانه اعلام کرد: ما همچنان اطمینان داریم که می‌توانیم درخواست‌های اسرائیل و فرماندهی مرکزی آمریکا را برای حمایت مالی برآورده کنیم.

جنگ غزه که هنوز ادامه دارد، خسارت‌های زیادی هم به اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد آورده است. آمریکا از اول این جنگ از رژیم صهیونیستی حمایت به عمل آورد. رسانه‌های عبری اعلام کردند که «ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حرکت به مرحله سوم نبرد در غزه در هفته‌های آینده، مطابق با دستاوردهای عملیاتی است.»

به گفته این منابع، فاز سوم شامل پایان دادن به مانور زمینی در نوار غزه، کاهش نیرو، مرخص کردن نیروهای ذخیره، تمرکز روی حملات هوایی و ایجاد منطقه حائل در مرز اراضی اشغالی و نوار غزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه