English

رئیس جمهور فرانسه:

نابودی احتمالی حماس ۱۰ سال جنگ مداوم می‌خواهد

رئیس جمهور فرانسه هشدار داد که هدف اعلام شده رژیم صهیونیستی جهت نابودی کامل حماس، ممکن است به جنگی بیانجامد که ۱۰ سال ادامه می‌یابد.

نابودی احتمالی حماس ۱۰ سال جنگ مداوم می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری موج

، امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری در حاشیه کنفرانس آب و هوایی در دبی امارات اعلام کرد: نابودی کامل حماس به چه معناست؟ آیا کسی معتقد است که این ممکن است؟ اگر اینگونه باشد، جنگ ۱۰ سال به طول خواهد انجامید.

وی تل آویو را ترغیب کرد درخصوص هدفی که برای جنگ علیه غزه تعریف کرده و این هدف را نابودی جنبش حماس معرفی کرده است، توضیح دهد. ماکرون نسبت به یک جنگ بی پایان هشدار داد.

ماکرون درخصوص مقابله با آنچه که وی « تروریسم » خواند، گفت که عبارت از بمباران سیستم‌مند و مداوم نیست و پاسخ به حملات حماس نابودی یک منطقه به صورت کامل یا بمباران تمام زیرساخت‌های غیرنظامی نیست.

وی تصریح کرد: اگر تحقق امنیت دائم اسرائیل با گرفتن جان فلسطینی‌ها پایه ریزی شود و در نتیجه باعث ناخرسندی تمامی افکار عمومی در منطقه شود، نمی‌توان این امنیت را تضمین کرد.

ماکرون خواهان پاسخگویی به خواسته‌های مشروع فلسطینی‌ها از طریق راهکار دو دولتی شد.

وی خواستار دو چندان شدن تلاش‌ها جهت دست یابی به آتش بس دائم در غزه و آزادی تمامی بازداشت‌شدگان در بند حماس و رساندن کمک‌ها به غزه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه