English

اذعان پنتاگون؛

ضربات مهلک مقاومت به اشغالگران آمریکایی خطرناک است

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ضمن اذعان به ضربات مهلک مقاومت به اشغالگران آمریکایی گفت: این حملات خطرناک است، نمی خواهم آن را دست‌کم بگیرم.

ضربات مهلک مقاومت به اشغالگران آمریکایی خطرناک است
به گزارش خبرگزاری موج

، پت رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز سه شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی ضمن اذعان به ضربات مهلک مقاومت به اشغالگران آمریکایی گفت: این حملات خطرناک است، نمی خواهم آن را دست کم بگیرم.

وی درعین حال مدعی شد: این حملات تا حد زیادی بی اثر بوده است. وقتی ما حمله ای انجام می دهیم، بی نهایت موثر است و هر بار که ضربه ای می زنیم، از توان آنها کاسته می شود.

وی ادعا کرد: از این پس اگر به حملات بیشتری نیاز داشتیم، اقدام خواهیم کرد.

پیش از این، منابع امنیتی در اقلیم کردستان عراق امروز سه شنبه گفتند که نیروهای آمریکایی، تجهیزات نظامی مختلفی را طی دو روز گذشته به پایگاههای غیرقانونی خود در شمال شرق سوریه منتقل کردند.

این منابع افزودند که دست کم سه کاروان نظامی، تجهیزات ویژه نظامی آمریکا را از پایگاه هوایی حریر به الحسکه در سوریه منتقل کردند.

منابع مذکور اشاره کردند که اقدامات امنیتی برای انتقال این تجهیزات صورت گرفت و انتقال آن غالباً در شب انجام شد.

به گفته این منابع، انتقال تجهیزات از عراق به سوریه، با فرود یک هواپیمای باری در فرودگاه نظامی ائتلاف بین المللی در الحسکه همزمان شد.

یک مسئول امنیتی در پیشمرگه در این باره اعلام کرد که احتمال می رود این محموله ها شامل، سلاح های پدافندی و ضد پهپادی و موشکی باشد چرا که احتمال حملات جدید به مواضع آمریکا وجود دارد.

وی تاکید کرد که نیروهای آمریکایی استحکامات جدیدی را در پایگاه های خود در عراق از جمله در دو پایگاه عین الاسد و حریر ایجاد کردند

لازم به ذکر است که در پی حمله و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین که با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، نیروهای مقاومت عراق پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را به دلیل این حمایت‌های آمریکا هدف حملات خود قرار دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه