English

رئیس سازمان سیا وارد اراضی اشغالی شد

یک مقام آمریکایی گفت که ویلیام برنز، رئیس سیا روز یکشنبه برای دیدار با سیاستمداران و همتایان اطلاعاتی در سراسر خاورمیانه وارد اراضی اشغالی شد.

رئیس سازمان سیا وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش خبرگزاری موج، این مقام آمریکایی گفت: «آنها در مورد موضوعات مهم دوجانبه از جمله وضعیت غزه ، حمایت از مذاکرات درباره اسرای نزد حماس و تعهد آمریکا برای ادامه بازدارندگی بازیگران دولتی و غیردولتی از گسترش درگیری بین اسرائیل و حماس گفت‌وگو خواهند کرد.»

این مقام افزود: «این سفر تعهد ما به همکاری اطلاعاتی به ویژه در زمینه‌هایی مانند مبارزه با تروریسم و ​​امنیت را تقویت خواهد کرد.»

در این زمینه وبگاه عبری Ynet گزارش داد که ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا ، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا روز یکشنبه در اراضی اشغالی با دیوید بارنیا، رئیس موساد دیدار کرد.

این وبگاه اعلام کرد که برنز به عنوان بخشی از سفر به چندین کشور خاورمیانه از جمله مصر، قطر و امارات وارد اراضی اشغالی شده است. براساس این گزارش، برنز امروز، دوشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار خواهد کرد و ممکن است در جلسه «کابینه جنگ» نیز شرکت کند.

این سفر در زمانی انجام می‌شود که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در یک سفر غیرمنتظره به کرانه باختری اشغالی، رفت و با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد. بلینکن گفته که فلسطینی‌ها نباید به زور آواره شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه