English

عفو بین‌الملل:

غزه در معرض خطر بی‌سابقه است

سازمان عفو بین‌الملل با انتقاد از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خواهان وصل فوری شبکه‌های ارتباطی در این منطقه شد.

غزه در معرض خطر بی‌سابقه است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المیادین، سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که غیرنظامیان در غزه در معرض یک خطر بی‌سابقه قرار گرفته‌اند.

این نهاد بین‌المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی راه‌های ارتباطی آنها را قطع و حملات خود را علیه این منطقه افزایش داده است.

عفو بین‌الملل اضافه کرد: تل‌آویو باید حملات کورکورانه و نامتناسب خود را که باعث کشته و زخمی شدن هزاران غیرنظامی شده، متوقف کند.

عفو بین‌الملل همچنین خواهان وصل مجدد شبکه‌های اینترنتی در نوار غزه و راه‌های ارتباطی در این منطقه به صورت فوری شد تا گروه‌های امدادرسان بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

پیش‌تر سازمان دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد که تل‌آویو با قطع راه‌های ارتباطی و خطوط اینترنت در غزه تلاش می‌کند جنایات و فجایع دسته‌جمعی خود را در این منطقه پنهان کند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه شامگاه جمعه از قطع کامل سرویس اینترنت در این منطقه و بمباران هوایی شدید نقاط مختلف غزه توسط رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز عملیات شبانه تحرکات زمینی محدود برای ورود به شمال غزه خبر داده بود.

به‌دنبال حملات صهیونیست‌ها، شرکت مخابرات فلسطین اعلام کرد که اینترنت و تمامی خدمات ارتباطی با نوار غزه به‌طور کامل قطع شده و صهیونیست‌ها تمامی مسیرهایی که غزه به جهان وصل می‌شد، قطع کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه