English

آمریکا هشدار محرمانه به اسراییل داد

منابع آمریکایی به واشنگتن پست اطلاع دادند که آمریکا به طور محرمانه از رژیم صهیونیستی خواسته که از تهاجم تمام عیار به نوار غزه خودداری کند.

آمریکا هشدار محرمانه به اسراییل داد

به گزارش خبرگزاری موج، این مقامات آمریکایی همچنین اعلام کردند که مطمئن نیستند واشنگتن توانایی تغییر نظر مقامات رژیم صهیونیستی را داشته باشد.

مقامات آمریکایی به این رسانه آمریکایی گفتند که بسیار شک دارند که تهاجم تمام‌عیار رژیم صهیونیستی به غزه بتواند هدف این رژیم در نابودی حماس را محقق کند.

به گفته این مقامات، این حمله تنها باعث خارج شدن مذاکرات آزادی اسرا از مسیر و کشته شدن نظامیان صهیونیستی و غیرنظامیان فلسطینی می‌شود.

از ساعاتی پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله بی‌وقفه به مناطق مختلف نوار غزه را شروع کرده‌اند و صدای آمبولانس‌ها در مناطق مورد حمله شنیده می‌شود.

تحلیلگران می‌گویند که ارتش اشغالگر به منظور آمادگی برای کشتارهای بی سابقه در ساعات آینده، خطوط ارتباطی در غزه را به طور کامل قطع کرده است.

در پی این حمله گسترده، برای تظاهرات در شهرهای کرانه باختری و قدس اشغالی جهت محکومیت این حمله فراخوان داده شد.

آژیرهای هشدار در شهرهای تل‌آویو، اسدود، الرمله، فرودگاه اللد و شهرک «مودیعین» در شمال غربی قدس به صدا درآمدند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اشاره با افزایش حملات هوایی به نوار غزه طی ساعات اخیر عنوان کرد که نیروهای زمینی این رژیم امشب فعالیت‌های خود را گسترش خواهند داد.

هاگاری روز جمعه در اظهاراتی مدعی شد: نیروی هوایی به شدت اهداف زیرزمینی را می‌کوبد.

وی با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی به حمله به غزه ادامه خواهد داد، بار دیگر از غیرنظامیان فلسطینی خواست که به جنوب نوار غزه بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه