English

وال استریت ژورنال:

اسرائیل با تعویق حمله زمینی به غزه موافقت کرد

روزنامه «وال استریت ژورنال» امروز چهارشنبه به نقل از مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی در گزارشی ادعا کرد: اسرائیل با درخواست ایالات متحده برای به تعویق انداختن حمله مورد انتظار [حمله زمینی] به غزه موافقت کرده است.

اسرائیل با تعویق حمله زمینی به غزه موافقت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه «وال استریت ژورنال» امروز چهارشنبه به نقل از مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی در گزارشی ادعا کرد: اسرائیل با درخواست ایالات متحده برای به تعویق انداختن حمله مورد انتظار [حمله زمینی] به غزه موافقت کرده تا آمریکا بتواند سامانه‌های دفاع موشکی خود را برای محفاظت از نیروهایش در منطقه مستقر کند.

این روزنامه آمریکایی همچنین به نقل از مقام‌های ایالات متحده نوشت: ایالات متحده در تلاش است تا پیش از حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به غزه، در حدود ۱۲ سامانه دفاع‌هوایی در خاورمیانه و پرتابگرهای موشکی در عراق، سوریه و خلیج‌فارس مستقر کند.

این گزارش می افزاید: موجی از حملات علیه نیروهای آمریکایی در عراق، سوریه و خلیج فارس در روزهای اخیر زنگ خطری را در آمریکا به صدا درآورده است که حمله زمینی اسرائیل به غزه می‌تواند موج جدیدی از حملات را علیه نیروهای آمریکایی ایجاد کند.

واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکایی به تازگی نوشت: دست‌کم ۲۴ نفر از سربازان آمریکایی همزمان با موج حملات به پایگاه های آنها در عراق و سوریه در هفته گذشته زخمی شدند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد یک سامانه موشکی ضد بالستیک تاد (THAAD) و تعدادی سامانه دفاع هوایی موشکی پاتریوت را به خاورمیانه ارسال کند.

همچنین مقام‌هایی به شرط ناشناس ماندن به خبرگزاری رویترز پیشتر گفته‌اند: ارتش ایالات متحده در حال انجام اقدامات جدیدی از جمله افزایش نظارت بر خاورمیانه برای محافظت از نیروهای خود در این منطقه با افزایش نگرانی‌ها در مورد حملات حماس است.

به گفته این مقام‌ها، این اقدامات شامل افزایش گشت‌زنی‌های نظامی ایالات متحده، محدود کردن دسترسی به تأسیسات بنیادی و جمع آوری اطلاعات از طریق هواپیماهای بدون سرنشین و سایر عملیات‌های نظارتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه