English

آستین فرمان استقرار سامانه‌های موشکی ضدهوایی پاتریوت را در خاورمیانه صادر کرد

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا دستور استقرار یک باتری از سامانه‌های دفاع موشکی تاد و سامانه‌های موشکی ضدهوایی پاتریوت در خاورمیانه را صادر کرد.

 آستین فرمان استقرار سامانه‌های موشکی ضدهوایی پاتریوت را در خاورمیانه صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج از تاس به نقل از پنتاگون ، آستین خاطرنشان کرد که پس از مشورت با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، تصمیمی برای "تقویت موقعیت وزارت دفاع [ایالات متحده] در منطقه" گرفته شد.

وی در عین حال یادآور شد که آمریکا پیش از این ناو هواپیمابر یواس‌اس جرالد آر فورد را با ۵ کشتی اسکورت و همچنین ناو هواپیمابر یو‌اس‌اس دوایت دی آیزنهاور را با ۳ کشتی اسکورت،0 به خاورمیانه اعزام کرده بود.

وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «من همچنین دستور استقرار یک باتری تاد و گردان‌های پاتریوت اضافی در منطقه را برای تقویت حفاظت از نیروهای آمریکایی صادر کرده‌ام».

او همچنین گفت که دستور آماده‌سازی برای استقرار نیروهای اضافی را برای "افزایش آمادگی و توانایی پاسخگویی سریع در صورت لزوم" داده است.

آستین ادامه داد که این اقدامات به‌عنوان بخشی از "برنامه‌ریزی اضطراری" انجام می‌شود و استقرار نیروهای اضافی ایالات متحده "به بازدارندگی، حفاظت از نیروهای آمریکایی در منطقه را تقویت و به دفاع از اسرائیل کمک می‌کند.

رئیس پنتاگون در بیانیه‌ای گفت: «من به بررسی الزامات استقرار نیروهای خود در منطقه و ارزیابی نیاز به استقرار نیروهای اضافی، ادامه خواهم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه