English

حمایت اروپایی‌ها از رژیم صهیونیستی؛

اسرائیل حق دارد از سرزمین خود دفاع کند

مسئولان اروپایی در واکنش‌هایی قابل‌پیش‌بینی، عملیات بزرگ گروه‌های فلسطینی که موجب غافلگیری ارتش رژیم صهیونیستی شده را محکوم و با این رژیم جعلی اعلام همبستگی نمودند.

اسرائیل حق دارد از سرزمین خود دفاع کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فرانس ۲۴، مقامات اروپایی در واکنش به عملیات بزرگ « طوفان الاقصی » مبارزان فلسطینی در موضع‌گیری تکراری و قابل‌پیش‌بینی عملیات واکنشی گروه‌های مقاومت و مردم فلسطین را محکوم و حمایت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

اورسولا فون‌درلاین، رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که عملیات «طوفان الاقصی» مبارزان فلسطینی را «محکوم می‌کند» و بدون اشاره به جنایت‌های هرروزه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و هتک حرکت اماکن مقدس آنها گفت که «اسرائیل حق دفاع از خود را دارد!»

هم‌زمان «جوزف بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که اتحادیه اروپا «بدون هیچ ابهامی» حملات حماس علیه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند و خواستار توقف فوری خشونت‌هاست.

بورل هم بدون اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، عملیات انتقامی گروه‌های مقاومت فلسطین را «خشونت» نامید و با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرد.

وی دراین‌باره نوشت: ما با ناراحتی اخباری را که از اسرائیل می‌آید دنبال می‌کنیم. ما به صراحت حملات حماس را محکوم می‌کنیم. این خشونت وحشتناک باید فوراً متوقف شود. تروریسم و خشونت هیچ چیزی را حل نمی‌کند. اتحادیه اروپا در این لحظات سخت همبستگی خود را با اسرائیل اعلام می‌کند.»

محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس ساعاتی پیش از آغاز عملیات بزرگ و ترکیبی «طوفان الاقصی» علیه صهیونیست‌ها خبر داد که همچنان در جریان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه