English

ترامپ:

فقط من می‌توانم جو بایدن را شکست بدهم

نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا برای نخستین بار در کارزار انتخاباتی آیووا شرکت کردند و ترامپ که بر اساس نظرسنجی‌ها، کاندیدای پیشروی این حزب محسوب می‌شود گفته که تنها کاندیدای جمهوری خواهی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی می‌تواند "پیروز" باشد.

فقط من می‌توانم جو بایدن را شکست بدهم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری NPR، دونالد ترامپ و رونالد دی‌سانتیس، دو کاندیدای جمهوری خواه و رقیب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مراسم جمع آوری کمک انتخاباتی سالانه موسوم به "شام لینکلن" حضور داشتند.

به تمامی ۱۳ کاندیدای انتخابات ۱۰ دقیقه زمان داده شد تا سخنرانی کنند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا و کاندیدای انتخابات سال آتی میلادی با وجود مشکلات حقوقی نسبت به دیگر رقبایش پیشرو است.

وی به شرکت کنندگان در این مراسم گفت که تنها کاندیدایی است که می‌تواند در انتخابات سال آتی میلادی پیروز شود و این مساله را مطرح کرد که این تنها دلیلی است که او با حجم زیادی از اتهامات جنایی و مدنی مواجه است.

ترامپ پیشتر تاکید کرده بود که حتی اگر محکوم شود باز هم برای انتخابات کاندید می‌شود.

این مراسم جمع آوری کمک برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک روز پس از آن انجام شد که اتهامات جدیدی علیه ترامپ بابت سوءاستفاده از فایل‌های محرمانه مطرح شد.

دادستان‌های فدرال تحقیقات جنایی خود را درباره رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده به دلیل رسیدگی نادرست به اسناد دولتی پس از ترک کاخ سفید گسترش داده‌اند، با این حال او همچنان کاندیدای پیشروی جمهوری‌خواهان است.

بر اساس میانگین نظرسنجی FiveThirtyEight، ترامپ با ۵۲.۴ درصد، جلوتر از دی‌سانتیس با ۱۵.۵ درصد و بقیه با کمتر از ۱۰ درصد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه