English

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی:

کشورهای غربی در نشست شورای حکام آژانس درباره برنامه هسته‌ ای ایران ابراز نگرانی کردند/ جدی گرفتن آن‌ ها سخت است

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت: کشورهای غربی در نشست شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی گلایه ها و نگرانی‌ های زیادی را درباره برنامه هسته‌ ای ایران ابراز کردند.

کشورهای غربی در نشست شورای حکام آژانس درباره برنامه هسته‌ ای ایران ابراز نگرانی کردند/ جدی گرفتن آن‌ ها سخت است

به گزارش خبرگزاری موج، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز سه شنبه به اتهام‌ زنی‌ های ضدایرانی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین در پیامی توییتری در این خصوص نوشت: کشورهای غربی در نشست شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی گلایه ها و نگرانی‌ های زیادی را درباره برنامه هسته‌ ای ایران ابراز کردند.

«میخائیل اولیانوف» در این خصوص اضافه کرد: جدی گرفتن آن‌ ها سخت است، زیرا ایالات متحده و ۳ کشور اروپایی عضو برجام می‌ توانند در صورت بازگشت به گفتگوهای وین برای نهایی کردن توافق به حل‌ و فصل سریع این مسائل کمک کنند.

این در حالیست که اتحادیه اروپا پیشتر با صدور بیانیه‌ ای بار دیگر به اتهام‌ زنی علیه برنامه هسته‌ ای صلح‌ آمیز ایران پرداخته و مدعی شده بود که خطر بحران اشاعه هسته‌ ای در منطقه در پی تشدید مسیر هسته‌ ای ایران افزایش یافته است!

در بیانیه اتحادیه اروپا در این خصوص آمده بود: بروکسل به سرمایه‌ گذاری دیپلماتیک و سیاسی برای احیای محدودیت‌ های لازم پیرامون برنامه هسته‌ ای ایران برای اطمینان از این که به سلاح هسته‌ ای دست نمی‌ یابد، ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه