English

دبیر کل جهاد اسلامی:

محور مقاومت پیروز نبرد اخیر علیه اسرائیل بود

دبیر کل جهاد اسلامی اعلام کرد که فرماندهان و مبارزان گردان‌های قدس به بهترین شکل، اراده ملت فلسطین را به نمایش گذاشتند.

محور مقاومت پیروز نبرد اخیر علیه اسرائیل بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فلسطین الیوم، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی، با حضور در مراسمی که از سوی جنبش جهاد اسلامی به مناسبت نبرد «انتقام آزادگان» در بیروت برگزار شد، شهادت شماری از فرماندهان جهاد اسلامی و غیرنظامیان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

وی در سخنان خود اظهار داشت: نبرد ما در دو جبهه جریان داشت؛ جبهه میدانی و جبهه سیاسی. مبارزان ما با سربلندی از پس امتحان در جبهه میدانی برآمدند و در جبهه سیاسی نیز با موفقیت عمل کردیم. این ما بودیم که چارچوب توافق آتش بس و معادله‌ای قوی را به دشمن تحمیل کردیم.

زیاد نخاله با اشاره به این‌که خون شهدا، باعث این موفقیت و تحمیل این معادله به دشمن صهیونیستی شد، تصریح کرد: این توافق، توافقی بی‌سابقه بود. این، جنبش جهاد اسلامی بود که این توافق‌نامه را رقم زد.

وی افزود: شهدا، نقشه راه شکوه و عظمت ملت فلسطین را ترسم می‌کنند. ملت ما در این نبرد، با خواست خود و خواست تمامی نیروهای مقاومت به مبارزه پرداخت.

دبیر کل جهاد اسلامی ادامه داد: قهرمانان این نبرد، در امتداد راهی پر رهرو به درازای ده‌ها سال مبارزه، جام شهادت را سر کشیدند. وحدت و یکپارچگی ما، ضامن اساسی پایداری و ثبات در راه آزادی فلسطین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه