English

گزیده مهمترین اخبار بین الملل چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹

خبرگزاری موج، اهم اخبار بین الملل چهارشنبه 20 فروردین ماه 1399 را گزارش می دهد.

گزیده مهمترین اخبار بین الملل چهارشنبه 20 فروردین ماه 1399

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، سرخط مهمترین اخبار بین الملل چهارشنبه 20 فروردین ماه 1399 را می توانید در ادامه بخوانید: 

میزان بدهی اقتصادهای جهان در سال 2019، رکورد بی سابقه ای ثبت کرد 

"انیسیتو بین المللی اقتصاد" در گزارشی اعلام کرد: میزان بدهی اقتصادهای جهان در سال 2019، رکورد بی سابقه ای را ثبت کرده و به حدودا 255 تریلیون دلار رسیده است.

مدیر منطقه‌ای عملیات اضطراری سازمان جهانی بهداشت تأکید کرد که به واسطه افزایش اقدامات کنترلی در ایران، ابتلا به شیوع کرونا در این کشور به سطح ثابت رسیده و حتی طی روزهای اخیر روند نزولی داشته است.

254 نفر در اندونزی بر اثر شیوع بیماری "تب دنگی" جان باخته اند 

رسانه های محلی اندونزی گزارش داده اند که از ابتدای سال 2020 تاکنون، 254 نفر بر اثر ابتلا به بیماری تب دنگی در این کشور جان باخته اند.

رئیس‌جمهوری آمریکا تهدید کرد پرداخت سهم مالی کشورش به سازمان جهانی بهداشت را تعلیق می‌کند.

بانک مرکزی فرانسه اعلام کرد: اقتصاد فرانسه در سه ماهه اول سال 2020، به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد سقوط 6 درصدیِ تولید ناخالص داخلی خود بوده است.

اتحادیه عرب در بیانیه ای اعلام کرده است: رژیم صهیونیستی از فضای ایجاد شده بوسیله ویروس کرونا در جهان سواستفاده می کند و در حال شهرک سازی در کرانه باختری است.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای از حمله هوایی به مواضع گروه تروریستی الشباب و کشته شدن یکی از رهبران کلیدی این گروه به نام "یوسف جیس" خبر داده است.

مقام های محلی ولایت بلخ افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله نیروهای طالبان به نیروهای امنیتی افغانستان در این ولایت، دست کم 7 غیرنظامی جان خود را از دست داده اند.

یکی از مقامات ارشد سازمان بهداشت جهانی اظهار کرد، تأمین مالی این سازمان نباید در شرایط فعلی که جهان درگیر همه‌گیری کرونا است، قطع شود.

کمیته عالی مبارزه با بیماری های واگیردار یمن از حملات ائتلاف متجاوز سعودی علیه یک مراکز قرنطینه در این کشور خبر داد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه