English

ترامپ نگران استیضاح احتمالی است

یک منبع نزدیک به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، بر این باور است پس از اینکه دموکرات‌ها کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را به دست آوردند، استیضاح ترامپ" یک احتمال واقعی" است.

ترامپ نگران استیضاح احتمالی است

به گزارش خبرگزاری موج، جری نادلر، دموکرات و رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به پرونده مایکل کوهن، وکیل پیشین و شخصی دونالد ترامپ گفت: ترامپ در مرکز یک تقلب بزرگ قرار دارد. این اتهامات به استیضاح می‌انجامد.

خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت: هم چنین یک منبع نزدیک به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، ترامپ بر این باور است پس از اینکه دموکرات‌ها کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را به دست آوردند، استیضاح ترامپ" یک احتمال واقعی" است.

یک منبع دیگر اعلام کرد: دستیاران ترامپ معتقدند تنها مساله‌ای که می‌تواند ترامپ را به استیضاح سوق دهد"، اتهامات مربوط به دست داشتن ترامپ در نقض قوانین مالی کمپین انتخاباتی در پرونده کوهن است.

در عین حال مقامات کاخ سفید اعلام کردند، آنها اعتقادی ندارند که تحقیقات رابرت مولر نماینده ویژه آمریکا در تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ باعث استیضاح ترامپ شود.

دادستان‌های فدرال آمریکا اخیرا در یک سند قانونی از ترامپ با لفظ "شخص شماره ۱" یاد کرده و به این مساله اشاره داشتند که ترامپ در زمان کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به مایکل کوهن وکیل شخصی سابق خود دستور داده تا به صورت غیرقانونی به دو زنی که مدعی داشتن رابطه جنسی با او بوده‌اند، پول بدهد. این نخستین بار است که دادستان‌ها چنین اتهاماتی را علیه ترامپ مطرح می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه