English

تکذیب رفع تحریم‌ها در ازای خروج ایران از سوریه

سرگئی ریابکوف به گزارش رسانه‌های آمریکایی در خصوص رفع تحریم‌ها در ازای خروج ایران از سوریه واکنش نشان داد و گفت: این ایده‌ای که می‌گویند اصلاً مطرح نشده است. اما در همراهی با همه طرفین دخیل، بررسی می‌کنیم که چه کاری می‌توان در این زمینه انجام داد.

تکذیب رفع تحریم‌ها در ازای خروج ایران از سوریه

به گزارش خبر گزاری موج به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی مبنی بر درخواست لغو برخی از تحریم‌های ایران به ازای خروج این کشور از سوریه را تکذیب کرد.

وی در این باره گفت: نمی‌توانم چنین خبری را تایید کنم. شاید موضوعات مشابهی مطرح شده که البته به جایی هم نرسید اما این ایده‌ای که می‌گویند اصلاً مطرح نشده است. اما در همراهی با همه طرفین دخیل، بررسی می‌کنیم که چه کاری می‌توان در این زمینه انجام داد.

اظهارات ریابکوف واکنشی بود به ادعای رسانه «آکسیوس» مبنی بر اینکه روسیه به رژیم صهیونیستی و آمریکا پیشنهاد داده که به ازای رفع برخی تحریم‌ها، ایران نیروهای خود را از سوریه خارج کند.

کرملین نیز پیشتر این موضوع را تکذیب و تاکید کرده بود که قصدی برای اظهارنظر درباب محتوای جلسات محرمانه‌ میان روسیه و سران دیگر کشورها ندارد.

در ماه میلادی اکتبر نیز، «سرگئی ورشینین» یکی دیگر از معاونین وزارت خارجه روسیه با رد ادعاهای مشابه، از نیروهای ایرانی برای مبارزه علیه تروریسم در خاک سوریه، تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه