English

پوتین به خانواده قربانیان حادثه هواپیمای روسی تسلیت گفت

سخنگوی کرملین با ابلاغ پیام تسلیت رئیس جمهوری روسیه به خانواده‌ها و نزدیکان سربازانی که در حادثه سقوط هواپیمای "ایل ۲۰ " در سوریه کشته شدند، تاکید کرد: این حادثه هیچ‌گونه تاثیری بر توافق میان مسکو و آنکارا در مورد ادلب نخواهد داشت.

پوتین به خانواده قربانیان حادثه هواپیمای روسی تسلیت گفت

 

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رسمی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه ضمن ابلاغ پیام تسلیت پوتین به خانواده‌ها و نزدیکان نظامیانی که در حادثه سقوط هواپیمای "ایل- ۲۰ " جان خود را از دست دادند، گفت: کرملین نسبت به این اوضاع بسیار نگران است و ارزیابی جامعی از این حادثه در بیانیه وزارت دفاع صورت گرفته است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، هواپیمای نظامی "ایل-۲۰" روسیه در پی شلیک موشک  "اس-۲۰۰" سوریه در حین رویارویی با حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به اهدافی در شهر لاذقیه سوریه سقوط کرد.

پسکوف عنوان داشت، حادثه سقوط هواپیمای ایل- ۲۰  روسیه در سواحل سوریه هرگز تاثیری بر توافق میان پوتین و رجب طیب اردوغان، همتای ترکی وی در مورد ایجاد منطقه عاری از سلاج در ادلب نخواهد گذاشت.

وی گفت: این توافق "جهش" مهم و سرنوشت سازی برای آینده سوریه است و بار دیگر توانمندی مسکو و آنکارا را برای دستیابی به تصمیمات کارآمد برای تحقق هدف نهایی یعنی حل بحران سوریه به روش‌های دیپلماتیک ثابت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه