English

ولیعهد عربستان سعودی:

ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم

ولیعهد عربستان گفت: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم اما اگر ایران به این سمت حرکت کند عربستان نیز بی‌درنگ سلاح هسته‌ای می‌سازد.

ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم

به گزارش خبرگزاری موج، ولیعهد عربستان گفت: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم اما اگر ایران به این سمت حرکت کند عربستان نیز بی‌درنگ سلاح هسته‌ای می‌سازد.

در حالی است که مقامات کشورمان همواره ضمن رد ادعاهای آمریکا و برخی کشورها بر صلح آمیز بودن برنامه ی هسته ای ایران تاکید کرده‌اند، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در گفت و گو با شبکه ی سی بی اس با تکرار ادعاهای بی اساس خود علیه ایران در عین حال مدعی شد: ایران از رقبای عربستان محسوب نمی شود. ارتش ایران جزو پنج ارتش بزرگ کشورهای اسلامی نیز نیست. اقتصاد عربستان از ایران بزرگتر است. ایران تا برابر شدن با عربستان بسیار فاصله دارد.

بن سلمان

این در حالی است که بنابر آمارهای رسمی بین المللی ارتش ایران در زمینه های مختلفی همچون تعداد افسران ثابت نیروهای نظامی،تعداد موشک ها و زیر دریایی ها از عربستان پیش است.

کارشناسان بسیاری تلاش عربستان در راستای ساخت راکتور های هسته‌ای و دریافت مجوز از آمریکا برای تولید و ساخت هسته‌ای در این کشور را با هدف در اختیار داشتن امکان ساخت سلاح هسته‌ای برای مقابله با ایران می‌دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه