English

استقبال امارات از استراتژی جدید آمریکا

وزارت خارجه امارات طی بیانیه ای گفت: امارات از استراتژی جدید آمریکا حمایت می کند و با آمریکا و همپیمانانش برای مقابله با فعالیت‌های ایران همکاری می کند.

استقبال امارات از استراتژی جدید آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام) وزارت خارجه امارات در بیانیه‌ای مدعی شد: ایران تلاش می کند تا در منطقه هرج و مرج و بی ثباتی ایجاد کند و توافق هسته‌ای این فرصت را به ایران داد تا با جامعه بین‌المللی همکاری و تعامل داشته باشد اما ایران از این توافق برای گسترش سیاست توسعه طلبانه خود بهره برد.

 استراتژی آمریکا مقابله با رفتارهای منفی و غیرقابل قبول ایران اتخاذ شده است

در این بیانیه ادعا شده است: استراتژی جدید آمریکا برای مقابله با رفتارهای منفی و غیرقابل قبول ایران از جمله برنامه موشکی که امنیت و ثبات منطقه را به خطر می اندازد، اتخاذ شده است.

وزارت خارجه امارات مدعی شد: این استراتژی آمریکا همچنین برای مقابله با حمایت‌های ایران با گروهک‌های تروریستی مانند حزب‌الله و حوثی‌ها و مقابله با دخالت‌های ایران در امور داخلی کشورهای همسایه و تهدید کشتیرانی بین‌المللی اتخاذ شده است.

وزارت خارجه امارات در پایان بیانیه مدعی شد: امارات از استراتژی جدید آمریکا حمایت می کند و با آمریکا و همپیمانانش برای مقابله با فعالیت‌های ایران همکاری می کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا عصر روز جمعه به وقت واشنگتن در اظهاراتی مدعی شد: اقدامات خصمانه ایران تا امروز ادامه دارد و از حامیان اصلی تروریسم در دنیا است.

وی در ادامه با طرح ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران و برجام افزود: با توجه به سابقه جنایتکاری ایران در گذشته و حال اهداف سوء آنها در آینده را نباید نادیده بگیریم.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان در پاسخ به ادعاهای ترامپ ضمن فحاشی و اتهام توصیف کردن اظهارات ترامپ گفت: من رئیس‌جمهور آمریکا را دعوت می کنم که هم تاریخ را بهتر بخواند و هم جغرافیا را و هم نسبت به تعهدات بین‌المللی و هم راجع به ادب و اخلاق و عرف جهانی و بین‌المللی؛ ظاهرا ایشان خبر ندارند که دولت آمریکا دولت کودتا را در شصت و چند سال پیش در این کشور روی کار آورد و قدرتی بود که با پول و اعمال نفوذ و استفاده از مزدوران خود حکومت قانونی این سرزمین را سرنگون کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه