English

محله البلعوم و المدیحی با تلاش نیروهای ارتش سوریه آزاد شد

نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروهای همپیمان، محله‌های «البلعوم و المدیحی» شهر المیادین در شرق دیرالزور را پس از نابودی آخرین تجمعات تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

 محله البلعوم و المدیحی با تلاش نیروهای ارتش سوریه آزاد شد

به گزارش خبرگزاری موج، در دیرالزور، نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروهای همپیمان، محله‌های «البلعوم و المدیحی» شهر المیادین در شرق دیرالزور را پس از نابودی آخرین تجمعات تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

نیروهای ارتش و متحدان همچنین راه مواصلاتی شهرهای البوکمال و المیادین و پل المیادین را قطع کردند تا بزرگترین قلعه گروه تروریستی داعش به طور کامل از دو محور در محاصره قرار بگیرد.

در ادامه عملیات ارتش سوریه و متحدان در دیرالزور، روستای حطله و میدان الحلبیه در ورودی شمال این شهر آزاد شد، عملیات پاکسازی کرانه شرقی رودخانه فرات در سایه پیشروی سریع ارتش و همپیمانان و فرار سرکردگان داعش همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که جنگنده‌های روسی و سوری به بمباران مواضع گروه تروریستی داعش در داخل شهر المیادین ادامه می‌‌دهند و قایق‌هایی که داعشی‌ها برای عبور از فرات به سمت المیادین استفاده می‌کنند، نیز هدف این هدف قرار دارد.

منابع رسانه‌ای پیشتر گزارش داده بودند که گروه تروریستی داعش، اخیرا شمار زیادی از تروریست‌های خارجی خود را که القرادیش خوانده می‌شوند، از عراق به حومه دیرالزور منتقل کرده بود، این تروریست‌ها از ملیت‌های مختلف از جمله ازبکستانی هستند.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها،‌ منطقه «حزم الغربیات» و کوه جبیل در جنوب شهر القریتین و مزارع الصلیبه و منطقه المسیحی در شمال شرقی این شهر واقع در حومه جنوب شرقی حمص را از اشغال تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه