English

ابو مهدی المهندس:

نُجَباء براى مقابله با تروریست‌ها در هر منطقه‌اى آمادگى کامل دارد

فرمانده ارشد عراق اظهار داشت: این گروه مقاومت آمادگی کامل برای مبارزه با تروریست‌های داعش در هر منطقه‌ای را دارد و همگان به حماسه آفرینى آن اقرار مى‌کنند.

نُجَباء براى مقابله با تروریست‌ها در هر منطقه‌اى آمادگى کامل دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر سیاسی رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، نایب رئیس سازمان بسیج مردمى عراق (الحشد الشعبی) در جریان عملیات "قادمون یا حویجة" از منطقه عملیاتى "جبال مکحول" واقع در شمال استان صلاح الدین که در سیطره مقاومت اسلامى نُجَباء قرار دارد، بازدید کرد.

«ابو مهدی المهندس» با بیان اینکه "لشکر ١٢ حشد را نُجَباء به خود اختصاص داده است"، اظهار داشت: این دلاورمردان طی سال‌هاى اخیر از گرانبهاترین دارایی‌های خود در راه محافظت از سلسله کوه‌های مکحول در برابر تروریست‌های تکفیری داعش گذشتند.

وی افزود: نُجَباء یکی از مهتمرین گروه‌های حشد شعبى است و حماسه‌هایی آفریده که همگان به آن اقرار کرده‌اند.

فرمانده برجسته عراقى همچنین از رشادت‌هاى نُجَباء در میدان نبرد تقدیر کرد و گفت: رزمندگان مقاومت اسلامى نُجَباء برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش در هر منطقه‌ای آمادگی کامل دارند.

المهندس با ابراز امیدوارى از زوال گروه تروریستى تکفیری داعش که از سال ٢٠١٤ سوداى اشغال عراق را داشت، تصریح کرد: رزمندگان نُجَباء جدیت قابل تحسینى در حفظ سرزمین عراق دارند و بارها نقشه‌هاى شوم تروریست‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.

گفتنى است، امنیت منطقه "جبال مکحول" پس از پایان عملیات آزادسازى و پاکسازى بیجى، به مقاومت اسلامى نُجَباء محول شده است.

نجبا1

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه