English

پایان سفر سه روزه معاون وزیر خارجه به لبنان

معاون وزیر خارجه کشورمان در سفر خود به لبنان با رئیس جمهور، رئیس پارلمان، نخست وزیر و وزیر خارجه دیدار و در خصوص تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفت‌وگو و رایزنی کرد.

پایان سفر سه روزه معاون وزیر خارجه به لبنان

به گزارش خبرگزاری موج، حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه که برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات شخصیت‌های برجسته سیاسی و دینی لبنان به این کشور سفر کرده بود، در پایان سفر خود صبح پنجشنبه 2 شهریور ماه بیروت را به مقصد تهران ترک کرد.

جابری انصاری در این سفر با رئیس جمهور، رئیس پارلمان، نخست وزیر و وزیر خارجه لبنان دیدار و در خصوص تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفت‌وگو و رایزنی کرد.

وی همچنین در چارچوب برنامه‌های این سفر با دبیرکل حزب الله، مفتی اهل سنت، رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان، شیخ عقل دروز و پاتریاک مسیحیان مارونی لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه در این سفر با امیل لحود و امین جمیل روسای جمهور اسبق، سلیمان فرنجیه رئیس جریان المرده، ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست ترقیخواه و طلال ارسلان رئیس حزب دمکراتیک لبنان ملاقات و از موسسه امام موسی صدر، تجمع علمای مسلمین و جمعیت خیریه مشاریع اسلامی دیدار و با مسئولان این موسسات گفت‌وگو کرد.

جابری انصاری همچنین در دو جلسه جداگانه با رهبران و نمایندگان تجمع احزاب لبنان و ائتلاف گروههای مقاومت فلسطین و سازمان آزادیبخش فلسطین مستقر در لبنان دیدار و با آنان در خصوص تحولات فلسطین، لبنان و منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه