English

دیدار وزیر دفاع سوریه به فرماندهان ارتش این کشور

رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه در پی فرمان بشار اسد رئیس جمهور این کشور با شماری از فرماندهان در جبهه نبرد علیه تروریست ها دیدار و گفت گو کرد.

دیدار وزیر دفاع سوریه به فرماندهان ارتش این کشور

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری سانا، به دستور بشار اسد و به مناسبت هفتاد و دومین سالروز ارتش  سوریه، ارتشبد علی عبد الله ایوب از پایگاه های هوایی واقع در ریف سویدا و برخی یگان های عامل در ریف قنیطره دیدن کرد.
بنا بر این گزارش، رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه در این بازدید بر اهمیت بیداری و آمادگی دایم به منظور دفاع از وطن تاکید کرد.

علی عبدالله ایوب نیز به پیروزی های ارتش سوریه و ایستادگی سرسختانه مردان ارتش در برابر تروریست ها در میادین عزت و سربلندی اشاره کرده است.

از سوی دیگر ژنرال فهد جاسم الفریج وزیر دفاع سوریه و معاون فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه نیز با اشاره به بازگشت بیشتر مناطق به آغوش وطن، تاکید کرد که ارتش جمهوری عربی سوریه جنگ ترویستی علیه سوریه را شکست داده است.

وی در تماس تلفنی با تلویزیون سوریه به مناسبت سالروز تاسیس ارتش جمهوری عربی سوریه گفت: تروریسم در حال فروپاشی است و ارتش سوریه با حمایت دوستانان و همپیمانان پیروزی های استراتژی طی چند سال گذشته محقق ساخت از جمله آزادی شهر حلب.

وزیر دفاع سوریه بر دست برتر ارتش سوریه در مناطق عملیاتی تاکید دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه