English

اعتراض نمایندگان مجلس اردن به صدور مجوز خروج برای دیپلمات های صهیونیست

نمایندگان پارلمان اردن به شدت به موضع دولت این کشور در قبال حادثه سفارت رژیم صهیونیستی و صدور مجوز خروج سفیر و اعضای هیات دیپلماتیک این رژیم از خاک اردن اعتراض کردند.

اعتراض نمایندگان مجلس اردن به صدور مجوز خروج برای دیپلمات های صهیونیست

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از برخی رسانه های اردن، نمایندگان پارلمان این کشور  با اعتراضات شدید به موضع دولت اردن، از همکاران خود خواستند که جلسه پارلمان را لغو کرده و از آنجا خارج شوند.

خالد فناطسه با فریادهای بلند اعلام کرد که خون اردنی ها بی ارزش نیست و نباید با دولتی که در قبال ملت خود کوتاهی می کند، جلسه برگزار کرد و هر کس شرف داشته باشد، این جلسه را ترک می کند.

زمانی که فناطسه قصد خروج از پارلمان را داشت، یکی از نمایندگان به نام فیصل اعور با وی درگیری لفظی پیدا کرد که فناطسه هم در پاسخ چند ضربه به سر وی وارد کرد.

یکی از نمایندگان هم به نامصداح حباشنه خطاب به همکاران خود اعلام کرد که هر کس شرم و حیا داشته باشد، این جلسه را ترک می کند و برگزاری نشست با دولتی که در کار خود کوتاهی کرده است، جایز نیست.

اردن دیروز دوشنبه به اعضای سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور اجازه ترک خاک اردن و بازگشت به فلسطین اشغالی تحت تدابیر شدید امنیتی را داده بود. سرویس های امنیتی اردن هم با صدور بیانیه ای از پایان تحقیقات اولیه درباره حادثه اخیر سفارت رژیم صهیونیستی در اردن که منجر به کشته شدن یک جوان 16 ساله و یک پزشک شده بود، خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه