English

عضو هیات رئیسه مجلس افغانستان: کشور بسیار ضعیف مدیریت می شود

معاون اول رئیس مجلس نمایندگان افغانستان در اعتراض به عملکرد اشرف غنی رئیس جمهور این کشور گفت: کشور بسیار ضعیف مدیریت می شود.

عضو هیات رئیسه مجلس افغانستان: کشور بسیار ضعیف مدیریت می شود

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری افغانستان، همایون همایون در ادامه انتقادات شدید خود علیه رئیس جمهور این کشور افزود: اشرف غنی ضعف مدیریتی دارد و از او می خواهم در صورتیکه توان مدیریت و اداره امور را ندارد از سمت خود کناره گیری کند.

همایون همایون ادامه داد: مدیریت در حکومت بی اندازه ضعیف شده‌است و این مدیریت ضعیف به نظام سیاسی در افغانستان ضربه خواهد زد.

این مقام افغان در بخش دیگری گفت: به رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم لطف کند چنانچه توانایی پیشبرد امور حکومت را ندارد از سمت خود کناره کیری کند و استعفای خود را به مجلس بفرستد.

معاون اول مجلس نمایندگان از منتقدان سرسخت رئیس جمهور افغانستان است که همواره اتهام‌ها و انتقادهای تندی را علیه رئیس جمهور مطرح می‌کند.

وی هفته گذشته در یک موضع گیری انتقادی علیه اشرف غنی گفته بود که رئیس جمهور پیش از آنکه متعهد به منافع ملی افغانستان باشد، به منافع امریکا وفادار است و هر زمان در کشور مشکل ایجاد شود، به امریکا می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه