English

همکاری های نفتی انگلیس و ترکیه محور نشست استانبول

سرویس بین الملل- ترکیه که همواره تلاش می کند وارد اتحادیه اروپا شود و اینک تا حدودی ناامید شده است به انگلیس بیرون رفته از این نهاد قاره ای روی آورده است.

همکاری های نفتی انگلیس و ترکیه محور نشست استانبول

به گزارش خبرنگار حوزه  بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آناتولی، بیست و دومین کنگره جهانی نفت با موضوع «پلی به سوی آینده انرژی» با حمایت مالی شرکت نفتی بیریتیش پترولیوم انگلیس و با مشارکت و حضور مدیران عالی رتبه این شرکت در روزها 9 تا 13 ژوئیه آینده در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد..

شرکت نفتی بیریتیش پترولیوم  در خصوص این کنگره که با مشارکت ارتباطات جهانی خبرگزاری آناتولی برگزار می شود با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که باب دودلی از مسئولین عالی رتبه این شرکت نیز در این کنگره حضور خواهد داشت.

در این کنگره، در طول 5 روز روند تاتیرگذاری تحولات ٬ تغییرات جهانی و افزایش جمعیت و افزایش نیازها در زمینه انرژی در جهان از جنبه اقتصادی و سیاسی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

همچنین موضوعاتی از قبیل اکتشاف و تولید نفت و گاز، پالایش، حمل و نقل و پتروشیمی، فرآوری گاز طبیعی، حمل و نقل و بازارهای آن و بخش مدیریت پایدار آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در بیست و دومین کنگره جهانی نفت در استانبول که اولین دور از آن در سال 1933 برگزار شده بود٬ امسال از شرکت‌های نفتی شل، شرکت نفتی بیریتیش پترولیوم، اکسان‌موبیل، توتال، شرکت آرامکو و شرکت دولتی نفت آذربایجان شرکت خواهند کرد.

بیش از 500 مسوول از شرکت پیشرو در زمینه انرژی در جهان نزدیک به 7 هزار نفر از نمایندگان و 50 نماینده دولتی در این کنگره شرکت خوهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه