English

کره شمالی: اسرائیل را مجازات خواهیم کرد

سرویس بین الملل- خبرگزاری کره شمالی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی تهدیدی برای صلح جهان است اعلام کرد که این رژیم با توجه به در اختیار داشتن تسلیحات هسته ای متعدد و بی شمار، حاضر به بیان آن نیست و مجامع بین المللی نیز چشمان خود را بر روی این واقعیت بسته اند.

کره شمالی: اسرائیل را مجازات خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، اعلام موضع پیونگ یانگ علیه رژیم اسرائیل پس از آن صورت می گیرد که «اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی بالا گرفتن تنش میان آمریکا و کره شمالی، در سخنانی با «دیوانه و تندرو» قلمداد کردن «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی گفته بود که جنگ احتمالی با کره شمالی تاثیرات مستقیمی بر روی این رژیم خواهد داشت.

خبرگزاری کره شمالی با انتشار بیانیه دولت این کشور، اظهارات لیبرمن را گستاخانه دانست و نوشت: بیان این سخنان شرم آور و زشت از دیدگاه پیونگ یانگ چالشی جدی محسوب می شود.

در این بیانیه تاکید شده که رژیم صهیونیستی با بیان اینگونه مسائل قصد دارد افکار عمومی دنیا را نسبت به سیاست های اشغالگرانه خود در خاورمیانه و جنایاتی که در این منطقه مرتکب می شود، منحرف سازد.

در بیانیه کره شمالی همچنین به جنایت رژیم اسرائیل علیه بشریت اشاره شده و آمده است: این رژیم به طور غیر قانونی تسلیحات هسته ای در اختیار دارد و مجامع بین المللی نیز چشمان خود را بر روی این واقعیت بسته اند.

لیبرمن در سخنان اخیر خود کره شمالی را برهم زننده صلح و ثبات در جهان دانسته و اعلام کرده بود که جنگ اتمی حتی اگر منحصر به کره شمالی باشد این قضیه به میدان های جنگی خاورمیانه نیز کشیده خواهد شد.

سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که این رژیم دارای دست کم 200 کلاهک هسته ای است و هیچ نهاد بین المللی نیز بر فعالیت های اتمی این رژیم نظارت نمی کند.

تارنمای روسی اسپوتنیک نیز نوشت: در پی 'دیوانه' خواندن «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی توسط وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، پیونگ یانگ این رژیم را به مجازات بی رحمانه تهدید کرد. 

این تارنما افزود: هفته گذشته «آویگدور لیبرمن» وزیر دفاع رژیم صهیونستی رهبر کره شمالی را فردی دیوانه و افراطی خطاب کرده بود. 

خبرگزاری مرکزی کره شمالی در پاسخ به این اظهارات، روز شنبه نوشت: رژیم صهیونیستی که مخل صلح در خاورمیانه و اشغالگر سرزمین های عربی و همچنین مرتکب جنایت علیه بشریت است، برای فرار از محکومیت بین المللی دست به چنین اقداماتی می زند. 

این خبرگزاری با تاکید بر اینکه اظهارات لیبرمن حیثیت رهبر کره شمالی را لکه دار کرده است، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که 'بی رحمانه مجازات' خواهد شد. 

خبرگزاری مرکزی کره شمالی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که درباره عواقب حمله کثیفش به این کشور که پوششی برای 'جنایاتی است که در سرزمین های عربی مرتکب می شود' دوباره فکر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه