English

آمادگی روسیه برای فروش بالگردهای جنگی می ۳۵ به برزیل

روسیه از آمادگی این کشور برای فروش محموله جدیدی از بالگردهای می 35 ام به برزیل خبر داد.

آمادگی روسیه برای فروش بالگردهای جنگی می 35 به برزیل

به گزارش خبرگزاری موج از ریانووستی، آناتولی پونچوک، معاون خدمات فدرال همکاری نظامی روسیه در نمایشگاه تسلیحات نظامی برزیل (LAAD ۲۰۱۷) گفت: قراردادی در سال 2008 میلادی میان دو کشور برای تامین 12 فروند بالگرد نظامی منعقد شد که آخرین فروند آن در سال 2014 میلادی به نیروهای نظامی برزیل تحویل داده شد.
وی افزود: بالگردهای جدید می 35 ام که طیف گسترده‌ای از توانایی و کاربردهای مختلف را در شرایط سخت و آب و هوایی به اثبات رسانده است می‌توانند برای نو سازی ناوگان هوایی برزیل کاربردی باشند.
بالگرد چند منظوره می 35 ام در بسیاری از عملیات‌های جنگی توانایی جستجو و یافتن و از بین بردن تانکها، نفربرهای نظامی، نیروهای پیاده دشمن، سنگرهای بتونی، انجام عملیات مین گذاری در مناطق جنگی، از بین بردن قایقها و شناورهای کوچک و هواپیماهای بی سرنشین دشمن که با سرعت کم و در ارتفاع کم پرواز می‌کنند را دارد.
همچنین هلی برن و حمل و جابجائی هشت نفر از نیروهای پیاده با تمامی وسایل و سلاحها و مهمات کامل در کابین بار بالگرد و حمل مهمات و بار برای نیروهای در حال جنگ و درگیری به وزن ۱.۵ تن در کابین بار و یا ۲.۴ تن بار و مهمات به صورت آویزان در زیر بالگرد از دیگر توانایی‌های منحصر به فرد این پرنده نظامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه