English

سومین شب اعتراضات به قتل یک مرد چینی در پاریس به خشونت کشیده شد

صدها تن از معترضان در مقابل پاسگاه پلیس در پاریس برای سومین شب متوالی تجمع کردند تا خشم خود را نسبت به قتل مرد میان سال چینی به دست پلیس ابراز کنند؛ اعتراضاتی که به درگیری میان ماموران پلیس و متعرضان کشیده شد.

سومین شب اعتراضات به قتل یک مرد چینی در پاریس به خشونت کشیده شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اینترنتی راشا تودی پلیس فرانسه برای متفرق کردن معترضانی که شعار «پلیس قاتل» را سر می‌دادند از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

گزارشگر پایگاه اینتریتی راشاد تودی گفت: ما شاهد پرتاب شیشه و شلیک گاز اشک‌آور و استفاده از اسپری فلفل بودیم. معترضان برای سد کردن راه پلیس سطل های آشغال را وارد خیابان کرده و تلاش کردند موانع خیابان‌هارا از بین ببرند افسران پلیس نیز در مقابل شعارهای معترضان به عقب راندن آنها اقدام کردند.

این اعترضات که از دو شنبه شب ْآغاز شده چهارشنبه شب وارد سومین شب متوالی خود شد. چند صد تن از مردم به خیابان‌ آمدند تا خشم خود را نسبت به کشته شدن شائو لیو مرد چینی 56 ساله به دست افسرپلیس فرانسوی ابراز کنند.

یکی از منابع پلیس اعلام کرده بود: پس از آنکه یک اختلاف خانوادگی گزارش شد افسران پلیس به خانه این مرد چینی وارد شدند. این مرد به محض باز شدن در با یک چاقو به یکی از افسران پلیس حمله کرده و وی را مجروح ساخت.

به گفته مقامات، همکار این افسر پلیس به مرد چینی شلیک کرده و باعث کشته شدن وی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه