English

بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی ثبت شده در استان زنجان در ۶ ماه نخست ۱۴۰۲

وزیر اقتصاد اعلام کرد: در ۶ ماهه نخست سال، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی ثبت شده در استان زنجان قطعیت یافته است.

بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی ثبت شده در استان زنجان در ۶ ماه نخست ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، سیداحسان خاندوزی ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان، هدف از سفر به استان ها را پیگیری و‌ حل مسائل اقتصادی استان ها بنابر دستور رییس جمهور عنوان کرد:  باتوجه به مسائل مدیران اجرایی بخش های دولتی که در جلسه صبح شورای اداری استان مطرح شد و همچنین در جلسه ای که بعداز ظهر با فعالان غیردولتی در اتاق بازرگانی تشکیل خواهد شد، مسایل شورای دولت و بخش خصوصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی یکی از مهم ترین اتفاقات در سفر استان زنجان را تشکیل سرمایه گذاری خارجی دانست و تصریح کرد: استان زنجان یکی از استان‌های پیشرو در استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور است و ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به وضع فعلی دارد که این مهم با همکاری خوبی میان استانداری و وزارت اقتصاد صورت گرفت و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان رسما افتتاح شد.

خاندوزی تاکید کرد: با وجود اینکه در ۶ ماه نخست سال، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی ثبت شده در استان زنجان قطعیت یافته، امیدوار هستیم که این عدد بسیار افزایش پیدا کند چراکه پتانسیل های خیلی بیشتری در این استان وجود دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همدلی بین مقامات استانی و وزارت اقتصاد برای سال آینده شاهد به ثمر نشستن اعداد بیشتری در سرمایه گذاری خارجی در استان زنجان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه