English

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ:

حدود ۷ میلیون بازنشسته تحت‌پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان قرار دارند

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ گفت: حدود ۷ میلیون بازنشسته تحت‌پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان قرار دارند.

حدود ۷ میلیون بازنشسته تحت‌پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا نمازی، مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ ، این شرکت را زیرمجموعه، بازوی اجرایی و  نظارتی بیمه سلامت کشور در حوزه بیمه تکمیلی و درمان معرفی کرد و گفت: این شرکت با توجه به نیاز کشور و توسط هیئت دولت مصوب و تاسیس شده که از نقشه‌های اصلی آن تنظیم بازار و نرخ بیمه تکمیلی درمان در کشور است.

وی با بیان اینکه این شرکت از سال ۸۱ مشغول به کار است، گفت: این شرکت حدود ۴۴ شعبه و هزار و۱۰۰ نمایندگی در کل کشور دارد.

وی افزود: نکته مهمی که در حوزه سلامت مطرح است، هزینه‌های درمان است که بیمه تکمیلی، بعد از بیمه پایه، آن را به عهده گرفته و درباره آن سیاست‌گذاری می‌کند. بیمه آتیه‌سازان حافظ در این زمینه فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و حدود ۷ میلیون نفر بازنشسته زیر مجموعه این بیمه هستند.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ  با بیان اینکه اگر شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ نباشد، بیمه تکمیلی و درمان رشد ۲ تا ۳ برابری خواهد داشت و هزینه‌های زیادی بر دوش مردم وارد خواهد کرد، اظهار کرد: به همین دلیل و چون این شرکت مسائل اجتماعی را حمایت می‌کند، حفظ و حراست آن بسیار موردتاکید سازمان بیمه سلامت کشور است.

نمازی با اشاره به وجود حدود ۷۶۰۰ مرکز بزرگ از شرکای کاری با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ، تصریح کرد:  رویکرد جدید ما این است که بتوانیم تا حد امکان این مراکز را افزایش دهیم که در دو ماه اخیر حدود ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ مرکز اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه آتیه‌سازان حافظ صرفا در زمینه بیمه تکمیلی و درمان فعالیت می‌کند، اظهار امیدواری کرد این شرکت بتواند در بحث‌های دیگر نیز ورود کرده و با درآمد و منابعی که از جاهای دیگر دریافت می‌کند، حوزه درمان که معمولا زیانده است را پوشش داده و نگرانی مردم را بابت هزینه‌های درمان کاهش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه