English

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین:

زمینه حضور افراد و گروه های غیر بانکی در راستای بهره وری بیشتر فراهم شود

اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین درهشتمین همایش های سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: برگزاری این همایش ها زمان مناسبی برای ارائه خدمات نوین بانکها و شرکت های پرداخت است.

زمینه حضور افراد و گروه های غیر بانکی در راستای بهره وری بیشتر فراهم شود
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، فرهاد اینالوئی معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در حاشیه هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: این مهمترین همایشی است که صنعت بانک و صنعت پرداخت در آن حضور دارند و می توانند دستاوردهای خود را در این همایش ارائه دهند.
اینالوئی گفت: بارویکردی که همایش بانکداری الکترونیک در دو، سه سال اخیر داشته است؛ باعث شده نظام بانکی با تکنولوژی های جدید و نو آورانه ای همچون توجه به فین تک ها، استارت آپ ها و بلاک چین آشنا شود.
وی افزود: اگر امکان حضور افراد و گروههای غیر بانکی، ولی مرتبط با این همایش ها، از قبیل دانشجویان وصاحب نظران بانکی در زمینه های بیمه، فاینانس نیز فراهم شود این همایش ها موثرتر خواهد بود، و بازدید کنندگان بیشتر در زمینه های کاری مرتبط خواهیم داشت.
وی در ادامه در خصوص دستاوردهای همایش های سالهای قبل گفت: در این همایشها موارد علمی و مهمی مطرح می شود که می توان در طول سال با پیگیری آن موارد به دستاوردهای خوب و راهگشایی دست یافت .
اینالوئی در ادامه افزود : بسیاری از پلت فرم ها، کارگاهها و مقالاتی که در این همایش ها ارائه می شود می تواند منابع تحقیقاتی بسیاری از علاقمندان را فراهم کند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه